کسر یک امتیاز از پرسپولیس و تراکتورسازی

دایی 2 جلسه محروم شد، مایلی کهن یک جلسه

در تمرین امروز پرسپولیس بار دیگر علی دایی، مولایی و نماینده تام‌الاختیار دایی مقابل دوربین ۹۰ از اتفاقات راه‌آهن صحبت کردند.
کد خبر: ۶۰۶۴۴۹
ناراحتی نیلسون و بی اعتنایی دایی به ترکیب دروازه بانی

تمرین پرسپولیس از ساعت 10 و 55 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس در گروه‌های مختلف به آقاوسط و کارهای تاکتیکی پرداختند.

*مجتبی محرمی امروز پس از گفت‌وگو با علی دایی لباس ورزشی پوشید و به دور زمین پیاده‌روی خود را آغاز کرد. وی می‌خواست پیراهن پرسپولیس بپوشد که توسط تدارکات تیم به او داده نشد.

*دو بازیکن تستی که یکی از آنها از ایرانی است ولی درباشگاه‌های یونان فعالیت می کرده امروز هم در تمرین پرسپولیس حضور داشتند و زیر نظر دایی به تمرین پرداختند.

*علی دایی در تمرین امروز با لباس شخصی حضور داشت اما نکته جالب این بود که با حضور دوربین 90 در تمرین امروز دایی، مولایی و بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیارش گفت‌وگوهای اختصاصی در خصوص وضعیت راه‌آهن و مسائلی که پیرامون این تیم اتفاق افتاده بود انجام دادند. ظاهرا این روزها این قدر که به وضعیت فساد در فوتبال توجه می شود و از علی دایی راجع به این موضوع پرسیده می شود کمتر کسی از وضعیت پرسپولیس و شرایط آن می پرسد.

*دروازه‌بان‌ها زیر نظر غلامپور به تمرینات اختصاصی پرداختند.

*در تمرین امروز هیچ هواداری حضور نداشت.

*8 ملی‌پوش به همراه شیرینی و باقری در تمرین امروز غایب بودند.

*فیلم بازی‌های داماش رسید.

*فروزانی و منافی نیز در تمرین امروز در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

*محمدرضا مامانی هافبک راه‌آهن نیز در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشت که در نوع خود جالب بود.

*انتشار خبر بازگشت حقیقی به ترکیب پرسپولیس در یکی از روزنامه های ورزشی موجب ناراحتی نیلسون دروازه بان برزیلی سرخ ها شده بود و به همین دلیل نیلسون و مدیربرنامه‌هایش نزد دایی رفتند که دایی نیز به آنها اعلام کرد او به هیچ عنوان به مسائل روزنامه‌ها توجهی ندارد و کار خودش را دنبال می‌کند. نیلسون بابت جوی که علیه او ایجاد شده بسیار ناراحت است.فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها