عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال در آسیا تا این مرحله هم که رسید شاهکار کرد اما امیر قلعه‌نویی نگران نباش تو به آرزویت یعنی قهرمانی آسیا می‌رسی.
کد خبر: ۶۰۳۹۰۱
دلداری پروین به قلعه نویی : تو به آرزویت می رسی!

علی پروین در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: خدا را شکر شنیده‌ام یک اسپانسر خوب برای تیم ملی پیدا شده که جا دارد تبریک خودم را بگویم تا در آینده تیم ملی با خیال راحت کارش را ادامه دهد.

وی در خصوص لیست تیم ملی افزود: پشت سر تیم ملی همیشه حرف بوده و خواهد بود این نظر سرمربی تیم ملی است و به نظرم هر کس از بازیکنانش حمایت کند این نشان دهنده علاقه‌اش به تیم ملی می‌تواند باشد ولی در کل نظر سرمربی مهم است.

پروین در مورد بازی پرسپولیس و صبا گفت: در کل دو تیم بازی خوب و جانداری را به نمایش گذاشتند اما توپ‌های پرسپولیس گل نشد مساوی هم بد نبود. من به همه بچه‌ها و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم.

وی در مورد عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما نباید خودمان را فریب بدهیم باید قبول کنیم از تیم‌های شرقی البته بعضی از آنها عقب‌تر هستیم. استقلال تا همین جا هم که آمد شاهکار کرد کره‌ای‌ها با خیال راحت تمرین می‌کردند و بنده خدا استقلالی‌ها از مدیر تا همین امیر قلعه‌نویی گرفته، می‌گفتند بچه‌های ما پول نگرفتند و روحیه خوبی ندارند.

پروین افزود: به نظرم استقلال خوب کار کرد و همین که در بین 4 تیم برتر باشگاه آسیا بود خودش شاهکار است. البته حرفم با قلعه‌نویی است؛ پسر خوب هنوز هیچ چیز تمام نشده تو به آرزویت یعنی قهرمانی در آسیا با استقلال خواهی رسید. زحمت زیاد کشیده‌ای دستت هم درد نکند تو شایسته این بودی که تیمت قهرمان آسیا شود اما نشد.

وی ادامه داد:‌من بعد از بازی استقلال و اف‌سی‌سئول در دلم گفتم ای کاش استقلال در کره یک گل می‌زد. آنوقت در تهران شاهکار می‌کرد. ولی باز هم بد نبود و به امیر قلعه‌نویی به نوبه خودم تبریک و خسته‌نباشی می‌گویم او زحمت خودش را کشید و هنوز راه دارد که انشاءالله در آینده به آروزیش برسد.

وی در مورد مشکلات به و جود آمده بین سرمربیان پرسپولیس و صبا گفت: من در این باره فعلا حرفی ندارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها