زن جوان وقتی به ارتباط پنهانی شوهرش با یک زن پی‌برده به اقدامی هولناک دست زدو به زندگی خود و دو فرزندش پایان داد.
کد خبر: ۶۰۳۴۱۹
رازگشایی از مرگ مادر و 2 فرزند خردسال

به گزارش جام‌جم، سرهنگ داوود عبدالمالکی، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در جمع خبرنگاران درباره روند رسیدگی به پرونده مرگ دلخراش دو کودک و مادرشان گفت: روز‌های پایانی شهریور امسال، مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در شهرک سلطان آباد تماس گرفت و از کشف جسد همسر و دو کودک خردسالش در خانه خبر داد. در تحقیق از پدر خانواده معلوم شد او پس از ورود به خانه با اجساد سه عضو خانواده‌اش در حالی که با طناب حلق آویز شده بودند مواجه شده و آنها را به بیمارستان رسانده، اما هر سه نفر فوت کرده بودند.

وی افزود: با تشکیل پرونده‌ای، پدر خانواده و برادر او به‌عنوان مظنون با قرار قانونی بازداشت شدند که در ادامه تحقیقات مشخص شد پدر خانواده با یک زن جوان ارتباط پنهانی داشته و همسایه‌ها، این زن را ساعتی پیش از وقوع حادثه در نزدیکی خانه آنها دیده‌اند.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: به این ترتیب این زن چند روز پیش دستگیر و با تحقیق از وی معلوم شد او از چندی پیش با شوهر زن فوت شده ارتباط پنهانی داشته و قرار بوده این مرد هزینه زندگی‌اش را تامین کند، اما از پرداخت پول به وی خودداری کرده و این زن نیز به قصد انتقامگیری از مرد جوان، مقابل خانه‌اش رفته و موضوع ارتباط خود را با همسر وی در میان گذاشته و سپس این حادثه دلخراش رخ داده است.

وی یادآور شد: در ادامه کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند زن جوان ابتدا دو فرزندش را که یک دختر و پسر خردسال بودند، با طناب به قتل رسانده و سپس خودش نیز با طناب خودکشی کرده است. در این پرونده برای شوهر، برادرشوهر زن فوت شده و زنی که با شوهر او ارتباط پنهانی داشته، قرار قانونی صادر شده است.

جنایت خیابانی

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان درباره دستگیری عامل جنایت خیابانی نیز گفت: روز‌های پایانی شهریور امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از یک درگیری خیابانی میان دو جوان در یکی از محله‌های شهر خبرداد.

وی افزود: ماموران با اعزام به محل مشاهده کردند مرد جوانی با چاقو بشدت زخمی و فرد ضارب نیز متواری شده است. در پی این حادثه مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد، اما به‌علت شدت خونریزی فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان یاد‌آور شد: با تشکیل پرونده وگزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل، جسد به پزشکی قانونی منتقل و در تحقیق از شاهدان حادثه معلوم شد قاتل فراری و مقتول برسر جای پارک خودرو با یکدیگر مشاجره کرده اند و این حادثه رخ داده است.

پایان فرار قاتل

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: با به دست آمدن هویت قاتل فراری، پاتوق‌های احتمالی وی زیرنظر گرفته شد تا این که ماموران اطلاع یافتند او در خانه خواهرش مخفی شده است. به این ترتیب کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی بهارستان با اطلاع از این موضوع و هماهنگی قضایی خانه متهم را محاصره و وی را دستگیر کردند.

قتل برسر جای پارک خودرو

متهم با انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی به قتل مرد جوان اعتراف و عنوان کرد روز حادثه بر سر جای پارک خودرو با مرد جوان درگیرشده و با شدت گرفتن درگیری، با چاقو ضربه‌ای به مرد جوان زده و باعث مرگ او شده است.

متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

دستگیری 2 قاچاقچی حرفه‌ای

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی حرفه‌ای و کشف موادمخدر از آنها گفت: طی چند روز گذشته ماموران اداره مبارزه با موادمخدر در پی اجرای طرح مقابله با سوداگران، طی دو عملیات جداگانه دو قاچاقچی حرفه‌ای را که به تهیه، نگهداری و فروش موادمخدر در سطح شهر اقدام می‌کردند، شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: از یکی از قاچاقچیان دستگیر‌شده در بخش گلستان یک محموله 15‌کیلوگرمی تریاک کشف و ضبط و در بازجویی از متهم معلوم شد او این محموله را از جنوب کشور به گلستان انتقال داده تا به تهران منتقل کند که ناکام مانده و از مخفیگاه دیگر قاچاقچی که خانه‌ای در صالح‌آباد بود، دو کیلو‌گرم تریاک کشف و ضبط و برای این دو قاچاقچی قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی برای آنها ادامه دارد.

کشف جسد مرد سالخورده در صندوق عقب خودرو

عبدالمالکی همچنین با اشاره به کشف جسد یک مرد سالخورده در حوزه کلانتری نسیم شهر که به قتل رسیده بود، گفت: ساعت 20 و 30 دقیقه سه‌شنبه نهم مهر امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و خبر داد یک خودروی پراید سفید ساعت‌هاست در نزدیکی بلوار پایانه این شهر بدون راننده رها شده و مشکوک به نظر می‌رسد.

وی افزود: در پی این تماس، ماموران کلانتری 12 با اعزام به محل حادثه و در بررسی اولیه متوجه شدند بوی نامطبوعی از صندوق عقب خودرو به مشام می‌رسد بنابراین پس از باز‌کردن در صندوق عقب با جسد مرد سالخورده‌ای روبه‌رو شدند که پاهایش با روسری بسته شده بوده و شواهد نشان می‌داد که او چند روز پیش براثر خفگی به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان یادآور شد: با گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و با تشکیل پرونده‌ای، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تحقیق برای رازگشایی از هویت مقتول و دستگیری عاملان جنایت را آغاز کردند.

در ادامه کارآگاهان در بررسی خودروی مقتول،مدارکی کشف و هویت او را شناسایی کردند. با شناسایی خانواده مقتول تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

دستگیری فروشنده کارت پایان خدمت جعلی

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان درباره دستگیری مردی که در زمینه فروش کارت‌های جعلی پایان خدمت سربازی فعالیت داشت نیز گفت: چند روز پیش ماموران اداره راهنمایی و رانندگی بهارستان به مردی که برای دریافت گواهینامه رانندگی به این مرکز مراجعه کرده بود، مظنون و با بررسی مدارک وی متوجه شدند کارت پایان خدمت سربازی او جعلی است.

وی افزود: با دستگیری این مرد، او برای تحقیقات در اختیار مرکز پلیس قرار گرفت و عنوان کرد چون سربازی نرفته بوده و نمی‌توانسته گواهینامه بگیرد، در یک مرکز آموزش رانندگی با مردی آشنا شده که مدعی بوده به‌طور قانونی می‌تواند برایش کارت پایان خدمت سربازی تهیه کندکه او نیز فریب این مرد را خورده و با پرداخت یک میلیون و 600 هزار تومان، از او کارت پایان خدمت سربازی را گرفته و نمی‌دانسته جعلی است.

ردپای یک جاعل حرفه‌ای در پرونده

وی افزود: با تشکیل پرونده، جستجو برای دستگیری مرد کلاهبردار آغاز و او دستگیر شد و در بازجویی اعتراف کرد از طریق باجناق خود با مردی که در زمینه جعل انواع مدارک فعالیت دارد و در رباط کریم زندگی می‌کند، آشنا شده است و در ادامه این مرد تحت تعقیب قرار گرفت و جستجو برای دستگیری این مرد جاعل و افشای دیگر جرایم وی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان همچنین به کاهش جرایمی از جمله زورگیری، کیف‌قاپی، گردنبند قاپی، سرقت مسلحانه، آدم ربایی، آزار و اذیت، سرقت خودرو و لوازم آن، سرقت منازل و اماکن، جیب‌بری، سرقت موتورسیکلت و سرقت محموله و احشام در شش ماه گذشته نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته اشاره کرد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
نظر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
اكثر خیانت ها در جامعه ما از طرف مرد هست واین مسئله خیانت آقایان هم در جامعه ما توسط مردم و قانون توجیه می شود چرا ا كه در اسلام این مسئله كه یك مرد می تونه بیشتر از یك زن داشته باشه یا بدون اجازه خانمش زن صیغه ای داشته باشه هم وجود داره شاید این مسئله چند زنی یا داشتن زن صیغه ای در اسلام مسئله قابل توجیهی توسط كسانی كه این قانون رو وضع می كنند باشه . اما برخی از مردان از این قانون نهایت استفاده را می برند و احساسات و نیاز زن و كلا خود جنس مونث نادیده گرفته میشه.شاید اگر یك مجتهد زن وجود داشت حقوق خانمها در اسلام جور دیگری بود
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۱
۰
طفلكی ها چقدرخوشگل بودند هردو زن ومرد اشتباه و گناه بزرگی مرتكب شدند
مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
خداوند چنین زنهای عصبی رو نابود و ریشه كن كن. واقعأ اسرائیلی بوده....
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
وای خدایا تو این بهارستان چه خبره!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
با سلام اگر این خانم از دستورات و احكام شرعی اسلام حداقل اگاهی روداشت دست به این جنایت دست نمیزد.
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
۰
۰
در پاسخ به نظر. اولا این زن حق نداشت بچه اش را بكشد. دوما خداوند برای بخشش گناهان توبه را گذاشته این خانم باید اول از شوهرش سوال میكرد شاید پاسخ قانع كننده ای داشت .سوما اگر پاسخ قانع كننده ای نداشت از ایشان میخواست تا توبه كرده و از این كار دست بكشد .چهارم بچه ها چه گناهی كرده بودند كه باید قربانی دیوانه بازی مادر و شهوت پدر میشدند یعنی اگر این زن سوء تفاهم نشه. اگر خودش چنین اشتباهی میكرد باید. پدر بچه ها را میكشت این كار درستی نبوده این مشخص بوده این زن چقدر خودخواه بوده كه این كار را كرده.
حكمت
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
۰
۰
به نظر من كار نادرست و نابجایی انجام داده است . نهایتاً طلاق می گرفت و با بچه هایش در جایی زندگی می كرد و با حمایت خانواده خود و دولت ادامه حیات می داد. گرفتن حق زندگی از كودك كه هیچ گناهی ندارد كاری غیر انسانی و نابخشوندنی است . ولی اگر موشكافانه به این قضیه نگاه كنیم زن آبروریزی و لكه ننگی را بر پیشانی فرزندانش را تحمل نكرده است . تصمیمش غیر عقلانی و غیر انسانی بوده است .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها