انتقاد سرمربی استقلال از داور عربستانی

قلعه‌نویی: یکی از بدترین شب‌های زندگی‌مان رقم خورد

با تساوی 2-2 در بازی برگشت

پرونده آسیایی استقلال بسته شد

پرونده استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز با تساوی دو بر دو در دیدار برگشت در ورزشگاه آزادی تهران بسته شد .
کد خبر: ۶۰۳۰۰۱
پرونده آسیایی استقلال بسته شد

به گزارش جام جم ورزشی ، استقلال که در نیمه اول با وجود حملات گسترده خود نتوانست دروازه تیم اف سی سئول را باز کرده و در عوض در دقیقه 37 نیز با روی ضربه دیدنی و فنی کاپیتان تیم کره ای باز شده دید ، در نیمه دوم خیلی زود با زدن گل مساوی در دقیقه 49 به بازی برگشت . زننده این گل سامودل بود که با ضربه سر دروازه تیم اف سی سئول را گشود . 25 دقیقه بعد از این گل و در حالی که تیم استقلال با فرستادن آرش برهانی به جای پژمان نوری با سه مهاجم به دروازه حریف حمله ور بود ، محمد قاضی دروازه سئول را برای بار دوم گشود . ضربه او ابتدا به دیرک عمودی دروازه خورد و در بازگشت خود قاضی با ضربه ای دقیق دروازه تیم کره ای را فرو ریخت تا امید به زدن دو گل دیگر در ورزشگاه آزادی زنده شود .
حریف که بعد از خوردن گل دوم عقب کشیده بود تا در ضد حملات روی دروازه مهدی رحمتی خطرساز شود ، در دقیقه 79 به دنبال خطای حنیف عمران زاده بر روی مهاجم خود صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را چو یونگ سونگ با ضربه ای دقیق به تور دروازه استقلال دوخت تا آبی ها با وجود تمام شایستگی هایشان با پذیرش شکست 4-2 در دو بازی رفت و برگشت ، از صعود به فینال بازی ها باز بماند . در دیگر دیدار این مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ، تیم گوانگجو چین که هدایتش با مارچلو لیپی مربی سرشناس ایتالیایی است در خانه نیز با نتیجه 4 بر یک بر کاشیوا ریسول ژاپن پیروز شد تا در مجموع دو دیدار با برتری خیره کننده 8-1 راهی دیدار فینال شود .  
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
۰
۰
از روز روشن تر بود فقط حرف حرف وحرف به هم پریدن های بیخود ،كری خواندن های بیجا و .... با تیمهای دیگر در كشور، و حرفی برای گفتن نداشتن در اسیا

نیازمندی ها