ادامه حملات رگباری به محسن قهرمانی

دایی: قهرمانی از این پرونده ها زیاد دارد

محسن قهرمانی همچنان مورد شدیدترین انتقادات پرسپولیسی ها قرار دارد و البته در برابر این انتقادات کاملا سکوت کرده و حرفی نمی زند.
کد خبر: ۶۰۱۳۳۴
دایی: قهرمانی از این پرونده ها زیاد دارد

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ علی دایی باز هم به محسن قهرمانی حمله کرده و این داور را با انتقادات جدید مواجه کرده است. وی امروز با تسنیم گفت و گویی انجام داده است که خلاصه این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

* متاسفانه اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان بر روی بازیکنان تاثیرگذار بود اما سعی کردیم که تمام مسائل به ما برگردد تا بازیکنان راحت‌تر بازی کنند. همانطور که دیدید با این رویه فجر را شکست دادیم.

* در برنامه 90 طرف صحبت آقای درودگر این آقا بود و منظور مدیرعامل آن تیم دسته سومی (نفتون) هم این آقا و دار و دسته‌اش بودند، جالب اینجاست که در فدراسیون فوتبال هم چند پرونده مربوط به این آقا وجود دارد و از این پرونده ها زیاد دارد.

* متاسفانه خیلی از مسائل است که داوری ما را تحت الشعاع قرار داده و باید قبول کنیم این مسائل در فوتبال ما وجود دارد و به آن ضربه می‌زند.

* من با محمد مایلی کهن تقابل ندارم و همه همکار ما هستند. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و به فکر کسب اولین برد خارج از خانه در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل صبا  هستیم.

*

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها