استقلالی ها آرزو دارند من مدیرعاملشان باشم

رویانیان: طبیعی است قهرمانی از خبرنگاران فرار کند

حتی پیروزی مقابل فجر سپاسی هم باعث نشده است تا پرسپولیسی ها محسن قهرمانی را فراموش کنند. مدیر عامل سرخ ها هنوز از قهرمانی صحبت می کند.
کد خبر: ۶۰۱۲۸۷
رویانیان: طبیعی است قهرمانی از خبرنگاران فرار کند

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر شکایت از محسن قهرمانی داور دیدار پرسپولیس و سپاهان است. محمد رویانیان امروز درباره شکایت پرسپولیس از محسن قهرمانی گفت: «ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای در جلسه‌ای که داشتیم از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس و همین طور هواداران این تیم که در آن شرایط حساس بازی مقابل سپاهان مشکلی ایجاد نکردند و در برابر ناعدالتی‌ها سکوت کردند، تشکر کرد. مسئولان گفته اند که این پرونده‌ را به طور جدی بررسی می‌کنیم و ما هم امیدواریم که هر چه زودتر رای نهایی را در این رابطه اعلام کنند. »

وی افزود: « به هر حال قهرمان هم تحت فشار  و فرار او از خبرنگاران یک مساله طبیعی است، چرا که چیزی برای گفتن ندارد. من هم اگر جای او بودم از دست خبرنگاران فرار می‌کردم. »

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، درباره انتقادهای برخی از پیشکسوتان این باشگاه مبنی بر این که چرا به وضعیت آنها رسیدگی نمی‌شود و فقط به دنبال ساختن هواپیما و دانشگاه هستید؟ به ایسنا گفت: «دو سال است که من به پرسپولیس آمده‌ام، اما بعضی از افراد همیشه انتقاد دارند. می‌خواهم این را بپرسم که کدام باشگاه بود که شرکت پیشکسوتان را راه‌ا‌ندازی کرد و برای آنها حقوق و بیمه در نظر گرفت؟ همچنین برای خرید امتیاز باشگاه سهمی را به پیشکسوتان اختصاص داد؟ همه استقلالی‌ها آرزو می‌کنند که ای کاش رویانیان، مدیرعامل باشگاه ما بود. مجید سبزی آمده بود طلبش را از باشگاه بخواهد، اما رسیدگی نشد و بعد از مدتی فوت کرد. اما ما برای خانواده "سبزی" یک خانه در نظر گرفتیم. فقط امیدواریم که دوستانی که انتقاد می‌کنند کارهای باشگاه‌ را هم ببییند و بعد صحبت کنند. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
دوستت داریم رویانیان كوتاه نیا سردار . كارت درسته

نیازمندی ها