شبکه یک تلویزیون به مناسبت هفته دفاع مقدس فیلم‌های سینمایی روزهای زندگی، دوئل، حمله به اچ 3، گلوگاه شیطان، کودک و فرشته، اخراجی‌ها یک و دو را از بیست و نهم شهریور تا پنجم مهر به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۵۹۸۶۰۶

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «روزهای زندگی» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی جمعه بیست و نهم ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «دوئل» به کارگردانی احمدرضا درویش با نقش‌آفرینی پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، کامبیز دیرباز و پریوش نظریه روز شنبه ساعت 16 از شبکه یک تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

داستان این فیلم درباره زینال است که پس از بازگشت از اسارت خاطرات گذشته‌اش را مرور می‌کند. با شروع جنگ و آغاز حمله عراقی‌ها، او که همراه یحیی یک گروه مقاومت محلی را سازماندهی می‌کند، همسرش هانیه را در یک موشکباران از دست می‌دهد. پس از حمله بی‌امان هواپیماها به جمعیت آواره‌ای که قصد فرار از منطقه جنگی را دارند و انفجار قطار و تخریب ایستگاه راه‌آهن، سلیمه از زینال قول می‌گیرد که همسرش یحیی را سالم به او برگردند و... .

فیلم سینمایی «حمله به اچ 3» به کارگردانی شهریار بحرانی، روز یکشنبه ساعت 16 از شبکه یک به نمایش درمی‌آید.

ستاد نیروی هوایی عراق که از ابتدای جنگ با برتری هوایی ایران روبه‌رو شده و نزدیک بودن شکستن حصر آبادان را پیش‌بینی می‌کند، برای حفاظت از هواپیماهای استراتژیک، میگ، میراژ و توپولف عراقی از گزند بمباران‌های هوایی و مصون ماندن آنها تا موقع شروع حمله ایران، تصمیم می‌گیرد آنها را به سه پایگاه بسیار دور افتاده در نزدیکی مرز اردن منتقل کند. در مقابل ستاد نیروی هوایی ایران نیز طرح بمباران این سه پایگاه را که به نام پایگاه‌های اچ 3 معروفند مطرح می‌کند و...جعفر دهقان، محمد کاسبی و حسین یاری در فیلم سینمایی «حمله به اچ 3» بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «گلوگاه شیطان» به کارگردانی حمید بهمنی روز دوشنبه تقدیم علاقه‌مندان به آثار جنگی می‌شود.

«گلوگاه شیطان» با بازی امین زندگانی، پوریا پورسرخ و جمشید هاشم‌پور درباره عملیات شناسایی والفجر 8 است.فیلم سینمایی «کودک و فرشته» ساخته مسعود نقاش‌زاده ، سه‌شنبه ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود.افشین هاشمی، سودابه بیضایی و شبنم مقدمی در این فیلم نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. داستان این فیلم در آخرین روز تابستان ۱۳۵۹ اتفاق می‌افتد.

فرشته و خانواده‌اش آماده می‌شوند تا در جشن عروسی یکی از اقوام نزدیک شرکت کنند، اما غرش صدای هواپیماهای جنگنده‌ای که از مرز عبور کرده‌اند موجب می‌شود پدر فرشته تصمیم بگیرد از خیر عروسی خواهرش بگذرد و خانواده‌اش را از مهلکه به در برد. فرشته برای آوردن مادر بزرگ از خانه خارج می‌شود؛ اما دیگر هیچ‌گاه خانواده‌اش را نمی‌بیند و... .

فیلم سینمایی «اخراجی‌ها یک» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی چهارشنبه ساعت 16 از شبکه یک به نمایش درمی‌آید.کامبیز دیرباز، نیوشا ضیغمی، امین حیایی و محمدرضا شریفی‌نیا از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «اخراجی‌ها 2» با نقش‌آفرینی حسام نواب‌صفوی، امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا و اکبر عبدی، پنجشنبه چهارم مهر ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها