حادثه در جهان

اسیدپاشی برای به هم زدن رابطه دوستی

پسر پانزده ساله‌ای برای پایان رابطه پدر و معلمش راهی جز سوزاندن معلم با اسید پیدا نکرد.
کد خبر: ۵۹۸۵۷۸

تارا کوگیلی بیست‌وهشت ساله، معلم دبیرستانی در انگلستان بعد از خروج از منزل خود در شرق لندن به دست شاگرد پانزده ساله‌اش با اسید مورد حمله قرار گرفت.

این نوجوان قصد اسیدپاشی به صورت معلم خود را داشت که با فرار بموقع معلم، موفق به این کار نشد و طرف چپ بدن وی بشدت آسیب دید. تاراکوگیلی پس از انتقال به بیمارستان از مرگ حتمی نجات یافت. طبق اظهارات این معلم، پلیس اسکاتلندیارد چند ساعت بعد توانست این نوجوان را در منزل مسکونی‌اش دستگیر کند. مادر این نوجوان چندی پیش در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داده بود. وی در بازداشت پلیس به سر می‌برد و ماه آینده در دادگاه محاکمه خواهد شد./ باشگاه خبر نگاران جوان

نجات زن چینی از عمق چاه پس از 15 روز

زنی که 15 روز در یک چاه در مرکز چین محبوس شده بود، به طور معجزه‌آسایی نجات پیدا کرد.

سو کویکشیو، سی‌وهشت ساله، اول سپتامبر امسال به داخل چاهی به عمق چهار متر در استان «هنان» سقوط کرد. شوهر این زن گفت: نیروهای آتش‌نشانی عصر روز دوشنبه توانستند همسرم را نجات دهند.

«سو» در این مدت با مصرف ذرت خام و نوشیدن آب باران توانست زنده بماند و جان سالم به در ببرد. اطراف این چاه با ساقه‌های بلند ذرت احاطه و موجب شده بود چاه کاملا پوشیده شود. خانواده این زن چند روز برای یافتن او تلاش کردند، اما اثری از او نیافتند.

گرچه «سو» دچار آسیب جدی نشده، اما نمی‌تواند غذا بخورد یا صحبت کند./ ایسنا

فیل گدا آزاد شد

افراد سودجویی که در دهلی‌نو با استفاده از فیل‌ها، آنان را وادار به گدایی می‌کردند، از سوی پلیس دستگیر شدند. این افراد سودجو فیل‌ها را برای دریافت پول نقد تربیت کرده بودند.

یکی از فیل‌هایی که در این عملیات نجات پیدا کرد، 18 سال دارد و مبتلا به درد شدید مفاصل و چاقی است که بسختی می‌تواند راه برود. این حیوان با تلاش پلیس و همت دوستداران حیوانات به وسیله جرثقیل با کامیون مخصوص حمل حیوانات سوار و به یک باغ وحش برای درمان فرستاده شد، تا پس از دوره درمان به زیستگاه اصلی خود در مناطق جنگلی هند فرستاده شود.

این فیل از سوی صاحب خود پنهان شده بود و صاحب وی به دور از چشم بازرسان حیات وحش و پلیس، این حیوان بیچاره را به گدایی از افراد بویژه گردشگران وادار می‌کرد./ باشگاه خبرنگاران جوان

معلم عربستانی به دست شاگردش کشته شد

یک دانش‌آموز مقطع دوم متوسطه در عربستان در برابر همکلاسی‌هایش معلم خود را با چاقو کشت.

معلم ورزش مدرسه بر اثر شدت جراحات وارده و خونریزی در راه بیمارستان جان باخت. عامل جنایت بلافاصله دستگیر شد و پلیس تحقیق در این باره را آغاز کرد.

مدیر این مرکز آموزشی گفت: پنج سال پیش، مقتول به مدرسه آنان آمده بود و به دلیل حسن رفتار برای معلم‌های دیگر تبدیل به یک الگو شده بود. انگیزه این دانش‌آموز از این جنایت مشخص نیست.

مشخص نیست آیا این دانش‌آموز سابقه بیماری‌های روانی و اختلالات عصبی داشته یا هنگام ارتکاب جنایت تحت تاثیر مواد مخدر بوده است؟ گزارش‌ها حاکی است جنایت پیش از دخالت دیگر معلم‌ها به وقوع پیوسته و علت جان دادن معلم، خونریزی شدید او و دور بودن محل حادثه تا مرکز درمانی عنوان شده است./ سایت پلیس

مرد استرالیایی دربرخورد با قطار زنده ماند

مردی در ایالت کوئینزلند استرالیا، به طور معجزه‌آسا از تصادف با قطار جان سالم به در برد.

در این حادثه که تصاویر آن در دوربین‌های مداربسته ضبط شده است،‌می توان مرد بیست ساله‌ای را دید که برای برخورد نکردن با قطار از روی ریل‌ها می‌پرد. مرد جوان ظاهرا بدون اعتنا به زنگ‌های هشدار و موانع امنیتی، هنگام ورود قطار با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت به ایستگاه راه آهن «کانون هیل»، روی خط آهن دویده است.

اسکات اِمِرسون، وزیر حمل و نقل ایالت کوئینزلند استرالیا روز چهارشنبه گفت، مردم با این اقدامات، جان خود را به خطر می‌اندازند.

وی افزود: مردم در این بازی که به «رولِت روسی» معروف است، با جان خود بازی می‌کنند.

راننده قطار نیز بعد از این حادثه شوکه شده و از محل کار خود مرخصی گرفته است. مرد متخلف بعد از سانحه به بیمارستان منتقل شد، اما جراحات او شدید نیست. دادگاهی در استرالیا، این مرد را به علت بی‌توجهی، 2055 دلار جریمه کرده است./ واحد مرکزی خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها