عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: راستگو بر اساس تشخیص خود رای داده است نه بر اساس دورویی بنابر این برخورد احزاب اصلاح طلب با راستگو برخوردی غیراسلامی است.
کد خبر: ۵۹۷۴۳۷
برخورد اصلاح طلبان با راستگو غیراسلامی است

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی عصر امروز (یکشنبه) که در مراسم ختم آیت‌الله سیدحسن طاهری خرم‌آبادی حضور یافته بود در جمع خبرنگاران در مورد واکنش اصلاح‌طلبان نسبت به رای رای الهه راستگو در شورای شهر تهران گفت: از امام(ره) و آیت‌الله بهشتی آموخته‌ام که دستور حزب، حجت نیست و عمل به حق، حجت است.

وی افزود: راستگو بر اساس تشخیص رای داده نه بر اساس دورویی و این برخورد احزاب با راستگو برخوردی غیراسلامی است.

بادامچیان در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه چند وقتی احزاب متعدد با نام‌های مختلف شکل گرفتند به نظر شما آیا این ایرادی دارد یا خیر، گفت: دو نوع اعتدال داریم یکی اعتدال ارزشی انقلاب که امام(ره) و مقام معظم رهبری پیشتاز آن بوده و هستند و اعتدال دیگر، از زمان مشروطه تا امروز وجود داشته است مانند حزب اعتدالیون و اجتماعیون ولی هر کس باید اعتدال ارزشی را رعایت کند و اگر هزار حزب بر این اساس تشکیل شود، ایرادی ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در مورد عزل و نصب‌های صورت گرفته در برخی دانشگاه‌ها اظهار داشت:‌ بالاخره هر دولتی که سر کار می‌آید به طور طبیعی عزل و نصب‌هایی را انجام می‌دهد اما آنچه حائز اهمیت است این است که این عزل و نصب‌ها در جهت موازین اسلامی و شریعت باشد.

وی به برکناری حجت‌الاسلام شریعتی از سمت ریاست دانشگاه علامه اشاره و تصریح کرد: اینکه رئیس دانشگاه علامه به چه علتی عزل شده، جای سؤال دارد بنابراین اگر آقای شریعتی به خاطر حفظ ارزش‌ها عزل شده باشد، اشتباه است.

بادامچیان با بیان اینکه اتوبوسی آمدن و رفتن در عزل و نصب‌ها خوب نیست، تاکید کرد: این گونه عزل و نصب‌ها از زمان اصلاحات و دولت آقای خاتمی شروع شد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه ادامه داد: در زمان اصلاحات مدام می‌گفتند شما پیام دوم خرداد را درک نکردید و امروز نیز برخی‌ها می‌گویند پیام 24 خرداد را نفهمیدید. در دولت آقای احمدی‌نژاد هم چنین اتفاقی افتاد بنابراین معتقدم برای افکار سیاسی انسان‌ها باید شان قائل شویم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
خانم راستگو كه بر خلاف منویات حزب عمل كرده ، غیر اسلامی و غیر معقول اقدام كرده است .
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
خب چه اصراری داره تو حزب اصلاح طلبان باش ایشون می تونن تشریف ببرن تو حزب اصولگرایان ، اونوقت رای هاشون رو به اصولگرایان بدن. مشكلی هم پیش نمی‌یاد چون نظریات ایشون به اصولگرایان شبیه
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
۰
۰
انسان بنده خداست نه بنده احزاب....

نیازمندی ها