کفشگری: حاضرم جور بقیه را بکشم ولی گل بزنیم

حقیقی می‌خواهد جانش را بدهد

هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مزیت تیم ما این است که همه بچه‌ها با تمام وجود بازی می‌کنند تا تیم موفق شود.
کد خبر: ۵۹۷۲۷۵
حقیقی می‌خواهد جانش را بدهد

اگر قهرمانی را می‌خواهیم باید فداکاری کنیم و من حاضرم تا جایی که می‌توانم جور بقیه را بکشم اما بچه‌ها گل بزنند و بازی‌ها را ببریم.

مهرداد کفشگری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط تیم خیلی خوب شده است. بچه‌ها نسبت به هفته‌های اول هماهنگ‌تر شده‌اند و فشارها و استرس‌ها کمتر شده است. الان هم که تیم در مکان دوم جدول است و چیزی نمانده که به صدر جدول برسیم.

وی ادامه داد: انشاءا... تا دو هفته دیگر به صدر جدول می‌رسیم. البته برای این منظور باید سپاهان را ببریم و برنامه‌ریزی ما برای همین است. باید این بازی را ببریم تا طلسم پیروزی‌های یک در میان هم شکسته شود.

هافبک دفاعی پرسپولیس تصریح کرد: البته سپاهان تیم بزرگ و سرسختی است. آنها اگر در بازی این هفته خود هم به پیروزی نمی‌رسیدند، تیمی نبودند که تصور کنیم افت کرده‌اند. وقتی تیم‌های پائین جدول با انگیزه و انرژی زیاد جلوی پرسپولیس قرار می‌گیرند. تیمی مثل سپاهان هر قدر هم در شروع فصل مشکل داشته باشد، برابر ما ششدانگ خواهد بود ولی با وجود همه اینها باید بازی را ببریم، چون هدف ما قهرمانی در نیم فصل و پس از آن به امید خدا قهرمانی در لیگ است.

کفشگری درباره بازی گذشته سرخپوشان نیز گفت: بازی خوبی از کار در آمد. بچه‌ها قبراق بازی کردند. ما دنبال برتری در نیمه اول بودیم. خلعتبری هم خیلی خوب بازی کرد. او واقعا بازیکن ششدانگی است و تاثیر خودش را به خوبی نشان داد. بدون تردید سرمایه‌گذاری برای جذب او کار هوشمندانه‌ای بود. همانطور که سایر بچه‌ها هم نشان دادند باشگاه و کادر فنی انتخاب‌های آگاهانه‌ای داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: الان یکی از مزیت‌های تیم ما این است که هیچیک از بچه‌ها فکر منافع خودشان نیستند. شاید بازیکنان هجومی که داریم گاهی به خاطر تمرکزی که روی باز کردن دروازه حریف دارند، کمتر عقب بیایند ولی در همان زمان فقط به فکر پیروزی تیم هستند. بالاخره کار هافبک دفاعی هم این است که این شرایط را جبران کند. بازی در این پست سختی‌های خودش را دارد. هر جا توپ هست باید باشی، لازم است خیلی بیشتر از سایرین بدوی و شاید کمتر دیده شود. حتی گاهی ممکن است به غلط مورد نقد باشی، اما وقتی تیم نتیجه می‌گیرد و ثمره کارت را می‌بینی، لذت می‌بری. به هر حال، هافبک دفاعی پستی است که اگر یک لحظه درست جابجا نشوی یک اتفاقی روی می‌دهد و باید کل جریان بازی را در کنترل داشته باشی. البته من هر وقت خودم بازی کنم از پیام می‌خواهم که بیشتر روی همان کار حمله‌اش تمرکز کند چون برای رسیدن به موفقیت باید برای هم و تیم فداکاری کنیم. باید جور همدیگر را بکشیم.

مهرداد درباره احتمال حضور خود در این بازی و همکاریش با قاسم دهنوی افزود: آدم کنار دهنوی بازی می‌کند، خجالت می‌کشد. ماشاءا... شش تا ریه دارد. بس که می‌دود شرمنده می‌شوی. البته هنوز که مشخص نیست بازی کنم، امیدوارم بتوانم در تمرینات نظر سرمربی را جلب کنم.

وی در پایان می‌گوید: شاید گاهی اوقات فشار زیاد باعث شود که کار برای بعضی از ما سخت شود. ممکن است حرفی زده شود یا خطایی کنیم که باعث محرومیت ما شود. مثل اتفاقی که برای من افتاد یا حالا که حقیقی سه اخطاره شده است. او یکی از بهترین‌ها است ولی همیشه اینطور جدی بازی می‌کند و جانش را می‌گذارد. آنچه مسلم است اینکه همه بچه‌ها با تمام وجود به دنبال موفقیت تیم هستند. همه این موارد به خاطر همین است. در همین بازی کمتر از نیلسون گفته شد در حالی که نقش بسیار مهمی در پیروزی تیم ایفاء کرد. وقتی تیم پیروز است همه در آن سهیم هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها