مرد افغان که در یک مهمانی شبانه مرتکب قتل شده بود در جلسه دادگاه منکر اتهاماتش شد.
کد خبر: ۵۹۶۸۹۶
شوخی مرگبار در مهمانی شبانه

در این پرونده محمد 17 ساله تبعه افغانستان متهم است پنجم شهریورماه سال گذشته در جریان یک مهمانی شبانه یکی از هموطنان خود به نام «بصیر» را به قتل رسانده است.

صبج امروز جلسه محاکمه متهم به قتل در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی عزیزمحمدی و با حضور چهار قاضی مستشار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست، گفت: محمد متهم به قتل عمدی  «بصیر» و ورود غیر قانونی به ایران است که با توجه به محتویات پرونده برای وی درخواست مجازات قانونی را دارم سپس رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به متهم از او خواست به دفاع از خود بپردازد.

محمد نیز با رد اتهاماتش گفت: من به صورت قانونی و با پاسپورت وارد ایران شدم. شب حادثه من همراه حدود 30 نفر دیگر در خانه «بصیر» مهمان بودیم. در آنجا با همدیگر شوخی می کردیم که من چند ضربه به صورت مقتول زدم او هم در تلافی، من را زد که در یک لحظه «بصیر» را هل دادم و سرش به دیوار برخورد کرد. می خواستیم به اورژانس زنگ بزنیم که متوجه شدیم «بصیر» مرده است بعد هم پلیس مرا دستگیر کرد.

رئیس دادگاه:شاهدان مدعی شدند که درگیری وقتی رخ داده که آنها در خواب بوده اند و موضوع شوخی صحت ندارد. در این زمینه چه توضیحی دارید؟

متهم به قتل: من این ادعا را قبول ندارم و زمانی که قتل رخ داد همه بیدار بودند. پس از آخرین دفاعیات متهم وکیل مدافع اش، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
۰
۰
چه جالب!
اتباع خارجی بدون مجوز اینقدر اینجا بهشون خوش می گذره كه توی كشور ما مهمانی شبانه هم می گیرند !!!!!
ﻣﺤﺒﯽ
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
۰
۰
كجای این ﻋﮑﺲ ﻫﻔﺪﻩ ﺳﺎﻟﺸﻪ؟ ﭼﺮﺍ ﻋﮑﺴ ﻬﺎﯼ ﺧﺒﺮﯼ نمی گیرید و نمیذاریدـ؟

نیازمندی ها