سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از پیروزی بر استقلال خوزستان گفت : با سه امتیاز این بازی با آرامش به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت .
کد خبر: ۵۹۶۷۶۰
کرانچار: با آرامش به مصاف پرسپولیس می‌رویم

زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: ما مصمم آمده بودیم و سازمان یافته بازی کردیم. ما در طول 90 دقیقه بازی کاملا بر بازی مسلط بودیم و توانستیم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی ادامه داد: نباید از فوتبال سالم تیم حریف به سادگی گذشت استقلال خوزستان امروز ضد فوتبال بازی نکرد. ما در بازی‌های قبل خوب بازی می کردیم ولی نتیجه نمی گرفتیم اما امروز خوب بازی کردیم و نتیجه بهتر هم گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره وضعیت مجتبی جباری گفت: در مورد جباری بارها گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم فقط مدیریت باشگاه و شخص جباری در رابطه با ماندن یا رفتن این بازیکن تصمیم می گیرند. من به بازی جباری اعتقاد دارم اما جباری باید برای بازگشت خود حرفه‌ای فکر کند. من برای نظر مدیریت باشگاه و جباری احترام قائل هستم.

کرانچار همچنین درباره کیفیت لیگ برتر بیان کرد: لیگ برتر کیفیت بهتری پیدا کرده است پنج تیم اول جدول رقابت بسیار نزدیکی با هم دارند وهیچ کدام حاشیه امنیت نخواهند داشت من اعتقاد دارم فوتبال ایران با کیفیت‌تر شده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره این که چرا با توجه به این که هادی عقیلی پنالتی‌زن اول تیم است در پنالتی به دست آمده امید ابراهیمی پشت توپ ایستاد اظهار کرد: پنالتی‌زن اول تیم عقیلی است اما خود او این ضربه را به ابراهیمی تعارف کرد. هدر رفتن این پنالتی زیاد مهم نیست.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره این که چرا آرش افشین کمتر بازی می کند گفت: افشین دچار بیماری شده بود که بر اثر آن بسیار ضعیف شده بود. اما مطمئنا در بازی‌های آسیایی او و یعغوب کریمی برای تیم ما یک وزنه بزرگ خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تیم ملی و کی‌روش عنوان کرد: سرمربی تیم ملی ایام فیفا دی را از دست داده است اما اعتقاد دارم نباید تیم ملی ایران به اردوی بلند مدت برود باید اجازه بدهند لیگ برتر روال عادی خود را دنبال کند که این موضوع باعث آمادگی بیشتر بازیکنان از لحاظ فنی و قدرت خواهد شد.شخصا از سازمان لیگ برای جلوگیری از تعطیل نشدن لیگ تشکر می کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها