نگاهی به ظرفیت‌ها و خدمات یک بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی؛

انجام رایگان پیشرفته‌ترین اعمال جراحی قلب برای بیمه‌شدگان در بیمارستان لواسانی

رییس سازمان وعده داد:

همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

رییس سازمان تامین اجتماعی گفت: حقوق بازنشتگان تامین اجتماعی همسان سازی می شود و نسبت به افزایش حقوق این افراد تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۵۹۰۳
همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

تقی نوربخش روز سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت برگزاری بیست و یکمین کنگره انجمن علمی جراحان ارتوپدی ایران برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود:در مورد افزایش حقوق سایر بازنشستگان درکشور نیز دولت باید تصمیم گیری کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد :سرانه درمان در کشور ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان است که رقم مناسبی نیست، در دولت جدید تلاش خواهد شد با بودجه سال ۹۳ این رقم ارتقا پیدا کند وو در این راستا نیز وزارت بهداشت و درمان نیز همکاری خواهد کرد.

رییس سازمان تامین اجتماعی گفت: سهم درمان درکشور از تولید ناخالص داخلی در سال گذشته ۶.۵ درصد بود و امسال به ۶.۲ درصد کاهش یافته است.

نوربخش اظهار داشت: در برنامه های دکتر روحانی رییس جمهوری در اولویت قرار گرفتن نظام سلامت تاکید فراوان شده است که وظیفه سازمان تامین اجتماعی و سایر نهادها نیز این است که با تجهیز منابع و همکاری مجلس شورای اسلامی این سهم از منابع درآمدی کشور به رقم مناسبی تبدیل شود.

رییس سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد : برای شروع کار سه ماه به سازمان های بیمه گر فرصت داده شده است تا مطالبات را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: استفاده از حداکثری بهره وری مراکز تامین اجتماعی اولویت دارد و در این راستا ۴۰ درصد تولید دارو و ۵۰ درصد امر توزیع دارو بر عهده سازمان تامین اجتماعی است.

نوربخش افزود : یکی از مسایلی که دردستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است بهبود وضعیت گردش نقدینگی و مشکلات شرکت‌های دارویی است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : همچنین در دستور کار مطالبات داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیکی قرار گرفته است .

وی گفت : ۶۰ درصد منابع مالی نظام سلامت از بیمه‌ها تزریق می‌شود.(ایرنا)

newsQrCode
برچسب ها: تامین اجتماعی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
زهرا_ م
Netherlands
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
۰
۰
با سلام . با حلوا حلوا كه دهان شیرین نمیشود . سازمان حقوق سالانه را كه تصویب شده 6 ماه بعد عمل میكند حال بعد از 4 سال تازه میخواهد تصویب كند. آیا عمر ما كفاف میدهد!
كاربر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
۰
۰
بیشترین قشركشورازبیمه تامین اجتماعی استفاده میكنند توروخداهمسان سازی كنید نیروی های كشوری ولشكری چندبرابرحقوق میگیرن مرسی

نیازمندی ها