شلیک پلیس، سارقان را متوقف کرد

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس ضمن اشاره به دستگیری دو سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده سازمان آب، گفت: متهمان با شلیک پلیس خود را تسلیم کردند.
کد خبر: ۵۹۵۰۸۳
شلیک پلیس، سارقان را متوقف کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی اصغر صفی خانی رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس گفت: عصر روز گذشته واحد گشت این یگان حین گشت‌زنی در خیابان «سازمان آب» سرنشینان یک خودروی سواری آبی رنگ که فاقد پلاک جلو بوده و یکی از آنان در حال سرقت لوازم یک خودروی دیگر بود، را مشاهده کرده و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

وی افزود: متهمان با دیدن واحد گشت سریعاً سوار خودرو شده و به سمت خیابان «اتحاد» متواری شدند که واحد گشت با کمک دیگر واحد گشت انتظامی این کلانتری به تعقیب پرداختند که پس از فرمان ایست اقدام به شلیک تیر هوایی کردند اما سارقان اعتنایی نکرده و به راه خود ادامه دادند.

سرهنگ صفی خانی اضافه کرد: زمانی که ماموران دریافتند متهمان، قصد تسلیم خود را ندارند به لاستیک خودرو شلیک کردند که در نتیجه خودرو در خیابان «دماوند» متوقف شده و دو سرنشین آن پس از محاصره از سوی پلیس خود را تسلیم کردند.

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اظهار کرد:هر دو متهم به کلانتری منتقل شده و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کردند که در نتیجه پرونده تکمیل و به همراه هر دو متهم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها