کریمی: پرسپولیس به اشتباه من باخت

اعتراف کمک داور در بازاندن پرسپولیس

امیدوارم جمعه روز پرسپولیس باشد

نیلسون: دلم می گوید استقلال را یک بر صفر می بریم

در حالی که در آستانه دربی مهم پایتخت همه در حال خواندن کری برای یکدیگر هستند دروازه بان پرسپولیس اعتقاد دارد باید از این فضا دوری کرد.
کد خبر: ۵۹۳۳۸۷
نیلسون: دلم می گوید استقلال  را یک بر صفر می بریم

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ خلاصه گفت و گوی نیلسون را با فارس در ادامه می خوانید:

* هفت هفته از لیگ سپری شده است اما به نظر من این هفت هفته برای اینکه پرسپولیس به هماهنگی کامل برسد کم است.

* ما همیشه باید با امید به آینده کار خود را دنبال کنیم. باخت مقابل نفت برای همه ما تلخ بود و دایی هم حق داشت ناراحت باشد اما در مقابل گلی که خوردیم هیچ عکس‌العملی نمی‌توانستیم انجام دهیم.

* در بازی با فولاد خوب بودیم، ما در 10 دقیقه اول دو گل به فولاد زدیم این برای سیستم هجومی یک تیم که مربی‌اش دایی است خیلی خوب است، خیالمان آسوده شد و همیشه در این شرایط در فوتبال روز دنیا تیم‌ها به دنبال حفظ توپ، اداره کردن بازی و بعد با خیال راحت به حمله فکر می‌کنند.

* باور کنید وقتی که گل می‌زنیم آن هم در بازی که هوادارانمان روی سکوها نشسته‌اند آنقدر خوشحال می‌شوم که قابل وصف نیست، من حتی سخت‌ترین توپ‌ها را بگیرم ‌آنقدر خوشحال نمی‌شوم که دروازه حریفان را باز می‌کنیم.

* من 3 دربی را تجربه کرده‌ام، بازی عجیب و لذت‌بخشی است و شرایط خاصی دارد، هم در آن استرس حکمفرما است و هم بازیکنان شرایط خاص خودشان را دارند، من امیدوارم بازی را خیلی خوب ببریم.

* ما با تیم دگرگون دایی این بار می‌خواهیم برنده شویم، کار سخت است اما می‌خواهیم مزه برد دربی را بچشیم.

* پشت سر من بهترین دروازه‌بان جهان باشد یا فرد دیگر، من تمرینم را انجام می‌دهم و هیچ کاری به کسی دیگر ندارم، همیشه تابع کادر فنی بوده‌ام و این را از اول زندگی فوتبالی‌ام دنبال می‌کنم که آنقدر خوب باشم تا مربی به من اطمینان کند این برای من ارزش زیادی دارد.

* امیدوارم جمعه روز پرسپولیس باشد و جشن بزرگی را بگیریم، امیدوارم جمعه خوش‌شانس باشیم البته خودمان هم می‌توانیم در این خوش‌شانسی نقش داشته باشیم.

* دلم می‌گوید یک بر صفر استقلال را شکست می‌دهیم، بالاخره خودتان می‌دانید ما یک بازیکن خوب خودمان را نداریم و از طرف دیگر یک ملی‌پوش می‌خواهد به ما کمک کند.

* محمد قاضی هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی جوانی بسیار خوب و خلاق است اما فرهاد مجیدی به نظرم با این سن و سال بهترین مهاجم ایران است به همین دلیل کار ما سخت است اما ما هم دفاع‌هایی داریم که همه ملی‌پوش و آمارشان را در بازی‌های قبلی دیده‌اید، به نظرم جدالی سخت و حساس می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها