دومین باخت تیم قلعه نویی در اهواز

استقلال با شکست به استقبال شهرآورد رفت

امیر قلعه‌نویی، پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: ابتدا باید چند تبریک بگویم. اول به عبدالله ویسی، دوم به بازیکنان و سوم به مردم خوب خوزستان که این پیروزی لیاقتشان بود
کد خبر: ۵۹۳۱۴۹
قلعه‌نویی: روی اشتباه بچه‌گانه، دو گل خوردیم

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال ، امیر قلعه‌نویی، پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: ابتدا باید چند تبریک بگویم. اول به عبدالله ویسی، دوم به بازیکنان و سوم به مردم خوب خوزستان که این پیروزی لیاقتشان بود. بهتر از ما بازی کردند و بدون ادعا مالکیت بازی را در اختیار داشتند.
وی افزود: تا قبل از گل همه چیز در اختیار ما بود، ایجاد موقعیت کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم اما روی اشتباهات بچه‌گانه امیرحسین صادقی که روی دو گل مؤثر بود، نتیجه را واگذار کردیم. گل اول خیلی خنده‌دار بود و بازیکنی با این سطح نباید چنین اشتباهاتی بکند اما به هر حال اتفاق فوتبال است. قبل از گل، هاشم بیک‌زاده نیز مصدوم شد و جابه‌جایی‌هایی که داشتیم جواب نداد. خیلی ضعیف بودیم و خط هافبک استقلال خوب کار نکرد.
قلعه‌نویی تأکید کرد: ایمان مبعلی با این بازی‌ها دوباره یکی از بهترین بازی‌سازهای ایران شده است. کل تیم استقلال خوزستان مخصوصاً مبعلی، عادل کلاه‌کج و میلاد میداوودی خوب بازی کردند. به مجموعه استقلال خوزستان، عبدالله ویسی و تیمش که یک فوتبال مدرن و بدون ادعا را بازی کردند تبریک می‌گویم.
سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا حریف را دست کم گرفته بودند، خاطرنشان کرد: دست کم نگرفتیم اما در روز بد خود قرار داشتیم، تا قبل از گل بازی در اختیار ما بود اما پس از آن شیرازه فکری تیم بر هم ریخت.
وی در مورد تعویض خسرو حیدری اظهار داشت: این بازیکن دچار گرفتگی عضله شد و برای اینکه مشکلش بیشتر نشود او را تعویض کردیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا هوا روی این نتیجه تأثیر داشت، عنوان کرد: هوا نه، کیلوها منمی که در زمین بود روی این باخت تأثیر گذاشت. داور، زمین و این موضوعات تأثیری در نتیجه نداشت اما همه چیز عالی بود و باز هم از باشگاه فرهنگی استقلال خوزستان که قبول کردند بازی عقب بیافتد تشکر می‌کنم.
وی افزود: باید 24 ساعت استراحت کنیم و بعد فیلم بازی را نگاه کرده و خود را آماده دیدار بعد بکنیم. خوبی دربی این است که بازیکنان انگیزه دارند. اما حضور در چنین دیدارهایی سخت است چون بازیکنان یک مقدار بی‌انگیزه‌تر هستند و چوب آن را امروز خوردیم.
قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا فرهاد مجیدی را برای سه اخطاره نشدن به میدان نفرستاد عنوان کرد: فرهاد مجیدی در مقابل راه‌آهن دچار ضرب‌خوردگی شد که او را امروز استفاده نکردیم. اگر خوب شود جزو 18 نفر اصلی می‌شود والا پزشکان باید تصمیم بگیرند.
وی در مورد وضعیت مجتبی جباری در سپاهان اظهار داشت: نباید راجع به مجتبی جباری که اکنون بازیکن سپاهان است، حرف بزنیم. همچنین حق نداریم راجع به نفرات سایر تیم‌ها نیز صحبت کنیم.
وی در مورد جو ورزشگاه گفت: جو ورزشگاه خوب بود و یک مقدار به ما محبت داشتند. از مردم خوزستان تشکر می‌کنم مشکل خاصی نبود و فقط یک گوشه از ورزشگاه کمی شعار دادند.
قلعه‌نویی در مورد وضعیت هاشم بیگ‌زاده عنوان کرد: بینی او شکسته است. باید به تهران برویم تا ببینیم وضعیت او چه می‌شود.
سرمربی استقلال در مورد وضعیت گوران لاوره اظهار داشت:‌ او حقش را می‌خواهد و یک بازیکن حرفه‌ای است. باید پول او را می‌دادیم که تاکنون داده نشده است و باید ببینیم که در نهایت چه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها