یک ایرلندی ساکن استرالیا از اینکه شبکه های تلویزیونی استرالیایی مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال ایرلند برای حضور در جام جهانی 2014 را پخش نمی کنند ،نارحت شد و تصمیم گرفت حق پخش تلویزیونی دیدار تیم ملی فوتبال ایرلند و تیم ملی فوتبال سوئد را که ششم سپتامبر برگزار می شود، خریداری کند.
کد خبر: ۵۹۲۷۰۷
حق پخش تلویزیونی تیم فوتبال محبوبش را خرید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری رویترز، دیوید فینی مرد ایرلندی که در استرالیا زندگی می کند با یکی از دوستانش در ایرلند که توزیع و فروش برنامه تلویزیونی فعالیت می کند، تماس گرفت و از او خواست با گروه رسانه ای آلمانی کنتارو که دارای حق پخش تلویزیونی رویدادهای مختلف از جمله ورزشی برای خرید حق پخش دیدار تیم ملی فوتبال ایرلند و تیم ملی فوتبال سوئد، مذاکره کند.

دیوید فینی در گفت و گو با رویترز گفت: آنها ابتدا گفتند که مبلغ پیشنهادی من پایین است منهم مبلغ بیشتری را پیشنهاد کرده و آنها هم قبول کردند.

این طرفدار تیم ملی فوتبال ایرلند در عین حال حق پخش دیدار تیم های ملی فوتبال انگلستان و اوکراین را که 10 سپتامبر برگزار می شود، به دست آورد. فینی با یک شبکه تلویزیونی تخصصی مسابقات اسبدوانی شریک شده تا از طریق شبکه های کابلی تلویزیونی این دیدارهای فوتبال را در استرالیا پخش کند.

این علاقه مند پرو پا قرص فوتبال برای اینکه مبلغ لازم را برای خرید حق پخش این دیدار ها به دست آورد، خانه اش را گرو گذاشته است البته او پیش از این کار ناگزیر شد همسرش را که با این کار مخالفت می کرد، راضی کند.

فینی به رویترز گفت: راضی کردن همسرم بسیار دشوارتر از مذاکره با گروه کنتارو بود. اما ما درنهایت به یک توافق دست یافتیم که براساس آن کلیه سود حاصل از این کار متعلق به همسرم خواهد بود. مترجم : بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها