(فیلم)

شتر مرغ شهر را به آشوب کشید

شتر مرغ هنگام شب ناگهان در خیابان های پرترافیک شهر ظاهر شده و با سرعت به این سو و آن سو می دود. پرنده بزرگ در مسیرش شهر را به آشوب می کشد.
کد خبر: ۵۹۱۱۷۱
شتر مرغ  شهر را به آشوب کشید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تی وی انفو، مشخص نیست شتر مرغ از کجا آمده است. رانندگان ،موتورسواران و عابران شهر زانگژو استان فوجیان چین ناگهان پرنده بزرگی را می بینند که با سرعت در خیابان های شهر به این سو و آن سو می دود.

شتر مرغ  اگرچه قادر به پرواز نیست اما دونده سریعی است. مردم چندین بار تلاش می کنند او را مهار کنند اما موفق نمی شوند. ماموران پلیس پس از چهار بار غافلگیر کردن پرنده در نهایت موفق به گرفتن آن می شوند.

در این فاصله شترمرغ باعث چندین تصادف شده است. خود پرنده هم یک بار با اتومبیلی برخورد کرده اما قبل از اینکه مردم او را بگیرند دوباره فرار می کند.

در نهایت پلیس که گمان می کرد شتر مرغ از باغ وحش شهر فرار کرده پرنده آشوبگر را به آنجا می برد. اما ، مقامات باغ وحش هم می گویند که شتر مرغ متعلق به آنها نیست. با این حال، حیوان را می پذیرند.

شتر مرغ که اندکی جراحت برداشته پس از ورود به باغ وحش هراسان در گوشه ای پنهان می شود. هنوز هم  مشخص نیست که شتر مرغ از کجا آمده است.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها