کان درباره دروازه بان ایرانی حرفی نزد

حمایت ها از داوری ادامه دارد

حمایت ها از دانیل داوری همچنان ادامه دارد، در حالی که سرمربی برانشوآیگ اعلام کرده بر اساس سیستم چرخشی داوری هفته جدید نیمکت نشین است کیکر چیز دیگری می گوید.
کد خبر: ۵۹۰۹۱۱
حمایت ها از داوری ادامه دارد

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ مجله کیکر نام دانیل داوری را در فهرست ترکیب ثابت برانشوآیگ برای هفته آینده درج کرده است ، در حالی که حمایت ها از او ادامه دارد سرمربی اینتراخت برانشوآیگ اعلام کرده که داوری برای هفته جدید نیمکت نشین است.

حمایت کارشناسان آلمانی برای حضور ثابت این دروازه بان ایرانی  درون دروازه برانشوآیگ ادامه دارد و از آن سو  هواداران این تیم هم نسبت به داوری نظر مساعد تری دارند. در بحث های مجازی بر سر اینکه چه کسی دروازه بان نخست این تیم باشد بیشتر کاربران آلمانی با داوری موافقند اما به هر حال پتکوویچ دروازه بان دیگر برانشوآیگ هم طرفداران خود را دارد.

پس از درخشش دانیل داوری مقابل بورسیا دورتموند در هفته سوم بوندسلیگا این دروازه بان ایرانی مورد تمجید و تشویق رسانه ها و کارشناسان قرار گرفت.  با وجود شکست دو بر یک برانشوآیگ در مقابل دورتموند داوری بسیار خوش درخشید. با وجود توانایی های این بازیکن به نظر می آید در رسانه های ایرانی بیش از اندازه در رابطه با این بازیکن اغراق می شود. خبرگزاری ها درباره تمجید اولیورکان دروازه بان اسطوره ای آلمان از دانیل داوری نوشته بودند اما بعدا مشخص شد که کان اصلا درباره داوری حرفی نزده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها