رئیس سازمان بهزیستی کشور از توزیع یک میلیون و 800 هزار کارت‌ هوشمند ویژه معلولان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: بزودی این اقدام در استان ها آغاز می شود.
کد خبر: ۵۹۰۸۸۴
معلولان، کارت هوشمند می گیرند

همایون هاشمی در مراسم رونمایی از کارت های جدید معلولان افزود: با در اختیار داشتن این کارت‌های هوشمند ویژه معلولان مشکلات این گروه از جامعه برای استفاده از خدمات در سطح کشور کاهش می‌یابد.

وی در خصوص ویژگی‌های کارت‌های جدید معلولیت گفت: نخستین ویژگی این کارت‌ها دو زبان بودن آن بوده است و استفاده بین‌المللی از این کارت‌ها است ضمن این که با در اختیار داشتن این کارت‌ها معلولان می‌توانند به راحتی از دستگاه‌های مختلف خدمات دریافت کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور توسعه مفاهیم پزشکی و نتایج حاصل از کمیسیون پزشکی و تشخیص و تعیین نوع معلولیت بر اساس معیارهای جهانی، استفاده از ظرفیت‌های فناوری‌های اطلاعات در دستگاه‌ها به منظور ارائه خدمات راحت‌تر به معلولان، انطباق کارت‌های جدید معلولان با مفاهیم بین‌المللی و ... از جمله ویژگی‌های کارت‌های جدید است.

هاشمی خاطر نشان کرد: معلولان با داشتن کارت‌های جدید معلولیت می‌توانند از خدمات بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های حمل و نقل، شهرداری، فرمانداری و ... به راحتی استفاده کند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عبدالهادی ساكی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
نظر خود را وارد كنید
باسلام لطفابرای استخدام معلولین در ادارات دولتی راه حلی ارائه فرمایید باتشكرازشما
من معلول فلج سی پی هستم كه 27سال سن دارم ولی با داشتن مدرك دیپلم كایوتر هنوز بیكارم

نیازمندی ها