غلامحسین مظلومی در خصوص بازی حساس چهارشنبه این تیم مقابل بوریرام اظهار داشت: به هیچ‌وجه نباید بوریرام را دست‌کم گرفت. حضور این تیم جزو هشت تیم برتر آسیا حکایت از قدرتمندی حریف استقلال دارد.
کد خبر: ۵۸۹۹۲۰
مظلومی: استقلال پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد


 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، غلامحسین مظلومی طی گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص بازی حساس چهارشنبه این تیم مقابل بوریرام اظهار داشت: به هیچ‌وجه نباید بوریرام را دست‌کم گرفت. حضور این تیم جزو هشت تیم برتر آسیا حکایت از قدرتمندی حریف استقلال دارد بنابراین آبی‌پوشان پایتخت باید با همه توان و قدرت خود وارد زمین شوند.
 کادرفنی استقلال قطعا بوریرام را به درستی آنالیز کرده‌اند تا این تیم با شناخت خوب از نقاط ضعف و قوت حریف وارد زمین شود.
 مظلومی در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال  در لیگ ایران نشان داده که هفته به هفته شرایط بهتری کسب می‌کند تا با آمادگی کامل به مصاف بوریرام برود. به نظر من این تیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد و می‌تواند با پشت‌سر گذاشتن بوریرام به مراحل بعدی بازی‌ها صعود کند.
 معاون فنی استقلال با دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه آزادی اعلام کرد: از طرفداران آبیدوست می‌خواهم به عنوان یار دوازدهم استقلال حتما به استادیوم بیایند. تشویق‌های آنها باعث دلگرمی بیشتر بچه‌‌های تیم برای کسب پیروزی می‌شود.
 من امیدوارم ورزشگاه با حضور صدهزار هوادار پر شود.
 مظلومی در خصوص شرایط خود هم گفت: بعد از گذشت یک ماه از عمل جراحی‌ام به تازگی غذاخوردن را شروع کرده‌ام،  اما هنوز از ناحیه بخیه عملم احساس درد می‌کنم و اگر شرایط خوبی داشتم حتما برای حمایت از استقلال به استادیوم می‌‌رفتم. با این حال فکر می‌کنم در هفته آینده که شرایطم بهتر شود بتوانم به تمرین استقلال بروم و در تمرینات تیم حضور داشته باشم.
 او در پایان گفت: از همه مردمی که در ایران و خارج از کشور به من لطف داشتند و برای سلامتی‌ام دعا کردند، تشکر می‌کنم. دعای آنها باعث شد تا دوباره به زندگی برگردم واقعا نمی‌دانستم مردم اینقدر من را دوست دارند. یک تشکر ویژه هم باید از آقای دکتر فتح‌الله‌زاده داشته باشم که در این مدت هیچ‌وقت من را تنها نگذاشتند و همیشه جویای احوالم بودند. از همه کسانی که در این مدت غلامحسین مظلومی را فراموش نکردند به خصوص کمیته پیشکسوتان استقلال ممنونم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها