مبارزه برای بیرون راندن تکفیریها ادامه دارد؛

دفاع جانانه گردان اباالفضل (ع) از حرم حضرت زینب(س)

نیروهای گردان حضرت ابوالفضل العباس (ع) به همراه اعضای ارتش سوریه و نیروهای حزب الله در محوطه حرم مطهر زینب (س) برای دومین روز پیاپی با تروریستهای تکفیری به شدت درگیر شده و اجازه نزدیک شدن آنها را به این مکان مقدس ندادند.
کد خبر: ۵۸۹۲۲۲
دفاع جانانه گردان اباالفضل (ع) از حرم حضرت زینب(س)

به گزارش پایگاه الحدث نیوز، نیروهای گردان حضرت ابوالفضل (ع)، اعضای ارتش سوریه و نیروهای حزب الله در محوطه حرم مطهر زینب (س) برای دومین روز پیاپی با تروریستهای تکفیری درگیر شده اند.

منابع سوری گزارش دادند: این درگیرها دقیقا در محور روستای "الحجیره" شکل گرفته است. در واقع این محور به منزله پناهگاهی برای تروریستها است.

این در حالی است  که یگانهای گردان حضرت ابوالفضل (ع) به همراه نیروهای حزب الله و ارتش سوریه قصد دارند وارد این منطقه شوند و آن را کاملا از وجود تروریستهای تکفیری پاک کنند.

از سوی دیگر، روزنامه هاآرتض چاپ مناطق اشغالی در گزارشی اذعان کرد که 15 تروریست از گروههای تروریستی حاضر در سوریه برای مداوا به تل آویو منتقل شده اند.

این در حالی است که بنا بر گزارش این روزنامه، این تروریستها در جریان درگیریهایی که با ارتش سوریه در منطقه البریقه واقع در استان قنیطره رخ داده بود، به شدت زخمی شدند.

منابع صهیونیستی همچنین تاکید کردند : این برای نخستین بار است که 15 تروریست به صورت یکجا به بیمارستانهای صهیونیستی انتقال داده شده اند.

روزنامه هاآرتض در پایان اعلام کرد: حدود 56 تروریست از آغاز بحران تا کنون در بیمارستان نهاریا رژیم صهیونیستی تحت مداوا قرار گرفته اند. این در حالی است که شمار همه تروریستهایی که درمان شده اند، 123 نفر بوده است.

خاطر نشان می شود این مسئله از حمایت گروههای تروریستی در سوریه توسط رژیم صهیونیستی و میزان هماهنگی این رژیم در جنگ علیه این کشور حکایت دارد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
۰
۰
حزب الله شیعه ثابت كرد تا آخر پای رفاقتش هست نه حماس سلفی تا دید آب گل آلود شده رفت زیر پرچم عربستان و قطر حزب الله با اون قدرتش كه به گفته سید حسن نصرالله حتی بهش پیشنهاد دادند كه اگر اسرائیل را نه رسما فقط لفظا به رسمیت بشناسد ما قبولش داریم و نه حماسی كه با پول گدایی این و آن حكومت میكنه و حتی اسرائیل در حد مذاكره كننده هم نمی شناسدش ( زنده باد معرفت شیعه)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
۰
۰
كاش واضحترمیگفتین گردان حضرت ابوالفضل (ع) مربوط به كجاست . ایران؟سوریه؟؟؟
صمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
۰
۰
آفرین بر سربازان امام زمان (ع) دیگر حضرت زینب نباید اسیر تكفیریها شود
1
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
۰
۰
الان زینبی شدن بهتر از حاجی وكربلایی شدن است .جانم فدای پیام آور كربلا كاش در كربلای شام بودم
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
۰
۰
من هنوز نمی دانم چطور می شود كه كشوری بطور علنی نیرو و سلاح به كشور دیگری جهت انجام عملیات تروریستی می فرستد ولی جامعه جهانی آن را مداخله در امور داخلی نمی داند ولی اگر كشوری به دولت آن كشور سلاح بدهد خلاف قوانین صورت گرفته است ( مثلا ارسال سلاح از ایران به سوریه ممنوع است چون سوریه تحریم بین المللی است ولی ارسال علنی سلاح از قطر و اردن برای مخالفان دولت سوریه نقض تحریم نبوده و با كشور صادر كننده سلاح برخورد نمی شود؟؟ چرا؟؟؟؟)
1
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
۰
۰
آقای محترم تاحالا نپرسیدی معارضان در سوریه چه كسانی هستند آنها با صراحت اعلام میكنند كه گروههای جهادی از كشورهای افغانستان پاكستان سعودی و....هستند وحتی زنانی از كشورهای مسلمان باعنوان جهاد نكاح به آنجا اعزام میشوند اگر شیعه نیستی نباش گردان حضرت ابوالفضل میتواند از هرشیعه باغیرتی عضوبگیرد فرقی نمیكند ازایران باشد سوریه باشد عراقی یالبنانی یا غیره باشد شیعه محرم حرم زینب است ومدافع آن

نیازمندی ها