دبیرکل حزب موتلفه اسلامی مطرح کرد:

پیش شرط روابط مجدد ایران و انگلیس

دبیرکل حزب مؤتلفه مطرح کرد:

دلایل شکست اصولگرایان در انتخابات

دبیرکل حزب مؤتلفه درباره ریزش رای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: پیش‌بینی ما در اوایل سال 91 این بود که اگر رقبا با یک نامزد واحد به صحنه انتخابات وارد شوند و اصولگرایان که احساس تکلیف کنند با تعدد نامزد به صحنه بیایند رقیب پیروز می‌شود و متاسفانه این پیش بینی صحیح بود.
کد خبر: ۵۸۸۹۶۳
دلایل شکست اصولگرایان در انتخابات

محمد نبی حبیبی در اجلاس دبیران استانی حزب موتلفه با ذکر برخی مذاکرات با علما و مراجع درباره ضرورت اتحاد در انتخابات عنوان کرد: آیت‌الله مکارم شیرازی استدلال ما در این باره را پذیرفتند و فرمودند یقینا اصولگرایان اگر با نامزدهای متعدد وارد انتخابات شوند شکست می‌خوردند اما برخی استدلال ما را نپذیرفتند و گفتند می شود اصولگرایان در بین خود به رقابت بپردازند چرا که رقیبی وجود ندارد و هم اکنون نتیجه این تحلیل را می بینیم.

وی با تاکید بر اینکه جمع رای اصولگرایان در انتخابات کم اما مطلق رای اصولگرایان بیشتر بود افزود: اگر اصولگرایان درست عمل می کردند و یکدیگر را تخریب نمی کردند و با محوریت روحانیت متحد به عرصه پا می گذاشتند اعتماد مردم از آن ها سست نمی شد و پیروز انتخابات بودند.

 حبیبی با اشاره به اینکه وظیفه خود می‌دانیم که دولتی که رای مردم و تنفیذ رهبری را دارد پشتیبانی کنیم، اظهارداشت: با این وجود ما پشتیبان بی‌چون و چرا از هیچ دولتی نبوده و نیستیم و اگر در جایی دولت دچار خطا و اشتباه شود از نقد منصفانه پرهیز نداریم.

وی ادامه داد: سیاست ما پشتیبانی از دولت است و بنا نداریم چوب لای چرخ دولت بگذاریم و مثبت‌ها را منفی جلوه دهیم.

حبیبی یادآور شد: همانطور که به آقای احمدی‌نژاد گفتیم که اگر از ما برنامه و نیروی انسانی جهت کمک به دولت بخواهید دریغ نمی‌کنیم، در دیدار با آقای حسن روحانی نیز اعلام کردیم که حزب آماده تعامل با دولت است و هم به لحاظ نیرو و هم برنامه آماده پشتیبانی از دولت هستیم اما به شرط آنکه از ما درخواست شود چرا که اهل سهم‌خواهی نیستیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به چشم انداز و گفتمان حزب گفت: چکیده چشم انداز یعنی رسیدن به یک دولت، مجلس و شورای شهر حزبی. هر اقدامی که در حزب موتلفه اسلامی صورت می‌گیرد باید در چارچوب چشم انداز باشد و الا وقت تلف شده است.

وی فاصله شناخت از حزب در بین عوام و خواص را زیاد توصیف کرد و گفت: گفتمان کلی حزب موتلفه اسلامی در حال حاضر توجه به معیشت مردم است و باید خواسته های مشروع و قابل دسترس مردم را پیگیری کرده و از دولت نیز مطالبه کنیم تا عملی شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
۰
۰
چرا متاسفانه ؟ آقالی روحانی مناسب نیست ؟ ای كاش تمام اصول گراها( بزعم شما) بر روی یكی ائتلاف میكردند آنگاه بچشم مبارك میدید كه حداقل یك سوم آرا دیگر به آرای دكتر روحانی اضافه میشد !!

نیازمندی ها