دوست دارم از بازیکنان و هواداران تشکر کنم

دایی: به بازیکنان گفتم اگر نبرید ، به رختکن راهتان نمی دهم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما با وجود آن‌که از دقیقه 35 ، 10 نفره شدیم، هیچ موقعیتی به ملوان ندادند و ما بودیم که صاحب موقعیت می‌شدیم و می‌توانستیم با نتیجه بهتری ببریم.
کد خبر: ۵۸۸۷۲۴
دایی: به بازیکنان گفتم اگر نبرید ، به رختکن راهتان نمی دهم


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی در کنفرانس خبری پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال که با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید، گفت: لازم می‌دانم که قبل از همه به خانواده آقای سلطانی‌فر تسلیت بگویم که یکی از پیشکسوتان پرسپولیس بود. متاسفانه او را از دست دادیم. هم‌چنین دومین سالگرد زنده یاد بابک معصومی بود.درباره بازی باید بگویم امروز بازیکنان ما جانانه جنگیدند و با وجود آن‌که از دقیقه سی‌وپنج 10 نفره شدیم هیچ موقعیتی به ملوان ندادند و ما بودیم که صاحب موقعیت می‌شدیم و می‌توانستیم با نتیجه بهتری ببریم.

وی افزود: من مطمئنم بازیکنان ما در آینده می‌توانند خیلی بهتر شوند. آنها هنوز خیلی جا دارند. باید بیشتر تلاش کنند و به من، تیم و هواداران کمک کنند. باید از هواداران هم تشکر کنم، چرا که بعد از 10 نفره شدن، ما را بیشتر تشویق کردند و همراهی آنها باعث شد تا بازی را ببریم.

دایی تصریح کرد: بازیکنان ما انسجام تیمی و با هم بودن را نشان دادند. فکرش را نمی‌کردم 10 نفره شویم. خدا را شکر این بازی حساس را بردیم. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم اگر نبرید شما را به رختکن راه نمی‌دهم. من به آنها ایمان داشتم؛ چه زمانی که 10 نفره بودیم و چه زمانی که 11 نفره بودیم. از ملوان با برنامه‌تر و هماهنگ‌تر بودیم و اگر کفشگری اخراج نمی‌شد می‌توانستیم بازی بهتری انجام دهیم. این هم خواست خدا بود که این‌طور ببریم.

سرمربی قرمزپوشان درباره این‌که امروز از نیروهای جوان خود استفاده کرده، گفت: شما نمی‌توانید به یکباره کل تیم را عوض کنید. باید کم‌کم به بازیکنان میدان دهید. بازی کردن در تیم بزرگی مثل پرسپولیس خیلی سخت است. باید آمادگی بالایی داشته باشی تا بتوانی خودت را نشان دهی. بازیکنان ما باید کم‌کم خود را باور کنند و دارند به این جو عادت می‌کنند. من مطمئنم بازیکنان ما در آینده می‌توانند خیلی بهتر شوند. آنها هنوز خیلی جا دارند. باید بیشتر تلاش کنند و به من، تیم و هواداران کمک کنند. باید از هواداران هم تشکر کنم؛ چرا که بعد از 10 نفره شدن ما بیشتر تشویق کردند و همراهی آنها باعث شد تا بازی را ببریم.

سرمربی پرسپولیس درباره‌ صحبت‌های عالیشاه که گفته بود گلم را مدیون اعتماد دایی هستم، گفت: ببینید من بازیکنانی را که به آنها اعتقاد داشتم جذب کردم. روی فکر و فلسفه این بازیکنان را جذب کردم. به آنها ایمان دارم و اگر آنها راهشان را درست ادامه دهند می‌توانند بهتر خودشان را نشان دهند.

دایی درباره داوری گفت: نظری در این‌باره ندارم. فقط دوباره دوست دارم از بازیکنان و هواداران تشکر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس در نیمه‌های دوم بهتر بازی می‌کند، گفت: ما امروز در نیمه اول هم خوب بودیم. با وجود این‌که موقعیت‌های نیمه دوم را نداشتیم اما باز هم خیلی بهتر از ملوان بودیم. این برمی‌گردد به این‌که باید بیشتر هماهنگ شویم. کم‌کم باید بالای 40 درصد از بازیکنان را در زمین تغییر دهیم تا هماهنگی‌ها بیشتر شود. متاسفانه جوانان ما و کسانی که تازه آمده‌اند جو تیم را درک نکرده‌اند و این کار زمان می‌برد. باید با ما همراه شوند تا اعتماد به نفس را به تیم ما بدهند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: من به بازیکنان در بین دو نیمه گفتم که حتی مساوی را از شما قبول نمی‌کنم. حتی قبل از 10 نفره شدن از ملوان بهتر بودیم. بازیکنان ما باید به خودباوری برسند. اگر جاه‌طلب نباشیم نمی‌توانیم به این‌جا برسیم. مطمئنم بازیکنان ما می‌توانند خیلی بهتر از این شوند. باید در بازی باشند تا ایرادات خود را بفهمند. فوتبالیست شب که می‌خوابد باید با فکر توپ فوتبال بخوابد و اگر همین‌طور ادامه دهند می‌توانند به ما کمک کنند.

دایی ادامه داد: موفقیت ما در پرسپولیس زمان‌بر است. بستگی به باشگاه دارد که چطور از ما استفاده کند. وقتی که به این تیم آمدم صحبت از سه سال کردیم. حالا استارت کار را زده‌ایم و باید تغییراتی در تیم انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره این‌که چرا بازیکنان این تیم کارت های بی‌مورد می گیرند، گفت: من از شما یک سوال دارم. ضربه ای که مهرداد کفشگری روی بازیکن حریف انجام داد، در بازی استقلال و صبا فوروارد صبا رحمتی را زد و صحنه‌ها شبیه هم بود. من همیشه گفته‌ام که باید تصمیم یکسان گرفته شود. من اصلا کاری ندارم که اخراج درست بود یا نه، فقط می‌گویم که قانون را یک طور تفسیر کنید. اگر قرار است این صحنه اخراج شود باید در صحنه‌های مشابه هم کارت قرمز در نظر گرفته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها