مرد عصبانی زنش را کشت و خودکشی کرد

مردی میانسال پس از قتل همسرش با 20 ضربه چاقو در خیابان، خود را نیزکشت.
کد خبر: ۵۸۸۶۸۷

به گزارش پلیس آگاهی تهران، چهاردهم مرداد امسال، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره قتل در منطقه گیشا به کلانتری 137 نصر اعلام شد. با حضور ماموران کلانتری و تیم بررسی صحنه قتل اداره دهم پلیس آگاهی در محل مشخص شد زنی به نام زهرا، چهل و نه ساله، در انتهای کوچه‌ای بن‌بست و در حالی که آثار جراحت بر بدن وی وجود دارد، روی زمین افتاده و در فاصله چند متری از وی، فرد دیگری به نام مجتبی پنجاه و دو ساله، در حالی که او نیز از ناحیه گردن و شکم مجروح بود، کنار یک دستگاه خودروی سواری به حالت بی‌هوش روی زمین افتاده است.

با حضور عوامل اورژانس در محل و معاینات اولیه مشخص شد زهرا بر اثر ضربات (بیش از 20 ضربه چاقو) در محل، فوت کرده و مجتبی نیز پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات‌، جان خود را از دست داد.

به این ترتیب پرونده‌ای تشکیل و با دستور قاضی شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

با تحقیقات از شاهدان، آنها عنوان کردند داخل یک دستگاه خودروی سواری، زن و مردی با همدیگر مشاجره داشتند که زن میانسال از خودرو پیاده شد و قصد فرار به سمت خیابان را داشت که راننده آن در حالی که چاقو و شوکر در دست داشت، از خودرو پیاده شد و پس از تعقیب کوتاه، او را گرفت و ابتدا چند ضربه با شوکر به وی وارد کرد و سپس با ضربات چاقو او را به قتل رساند.

بنابر اظهارات شاهدان صحنه جنایت، زمانی که افراد عبوری قصد دخالت و جدا کردن این زن و مرد را داشتند، ضارب گفته این زن همسرش است و مردم را تهدید کرده دخالت نکنند و سپس با چاقو ضرباتی به گلو و شکم خود وارد می‌کند. در ادامه تحقیقات و با شناسایی خانواده قاتل و مقتول مشخص شد مجتبی از مدتی پیش بیکار شده و به همین علت با همسرش اختلاف پیدا کرده و در این مدت جدا از هم زندگی می‌کردند تا این که حدود هشت ماه پیش مقتول درخواست طلاق می‌کند که روز حادثه برای حل مشکلات با یکدیگر بیرون رفته بودند که درگیر می‌شوند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اظهارات شاهدان و تحقیق از خانواده‌های قربانیان، پرونده پس از تکمیل تحقیقات در اختیار قاضی پرونده قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها