هلاکت بیش از 30 سوداگر مرگ

کشف بیش از 165 تن مواد طی 4 ماه

کشف هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در دل کویر

فرمانده انتظامی کرمان گفت: هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از یک باند قدیمی و مسلح قاچاق مواد مخدر در عمق کویر در محور نهبندان به شهداد کشف شد.
کد خبر: ۵۸۸۴۳۱
کشف هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در دل کویر

سردار حسین چناریان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از محموله کشف شده در عملیات دیروز پلیس، در جمع خبرنگاران افزود: اقدام غرورآفرین رزمندگان قرارگاه عملیات رزم و یگانهای تکاوری ۱۴۱ و ۱۴۵ فرماندهی انتظامی کرمان در ۲۳ مرداد امسال منجر به متلاشی شدن باند مسلح قاچاق مواد مخدر شد.

وی ادامه داد: این عملیات با پشتیبانی و هدایت گروههای هواناجا انجام و طی آن چهار نفر از اشرار به هلاکت رسیدند و یک دستگاه خودروی لندکروزر منهدم شد.

او گفت: در این عملیات هزار و ۴۰ کیلوگرم تریاک، ۱۶۳ کیلوگرم مرفین، یک قبضه تیربار گرینوف، ۲۷ موشک آر.پی.جی و ۳۲ خرج مربوطه آن و یک دستگاه بیسیم کشف شد.

سردار چناریان به کشف دو هزار و ۵۷۰ مورد انواع فشنگ جنگی در این عملیات نیز اشاره و بیان کرد: مقداری وسایل و تجهیزات مربوط به اشرار نیز در این عملیات کشف شده است.

وی افزود: این عملیات به دلیل واقع شدن در منطقه ای نزدیک به گندم بریان با گرمای بسیار زیاد هوا از دشواری زیادی برخوردار بود که به لطف خداوند و با از جانگذشتگی نیروهای دست اندرکار با موفقیت انجام شد.

فرمانده انتظامی کرمان در ادامه گفت: این نیرو امسال تاکنون هشت مورد درگیری مسلحانه در عمق کویر داشته که تمامی آنها موفقیت آمیز بوده و نشانگر اراده جدی ماموران انتظامی برای برخورد با دست اندرکاران تولید، عرضه و توزیع مواد مخدر است.

وی افزود: از ابتدای امسال ۲۶ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۹ درصد افزایش داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناصر
Netherlands
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۰
درود بر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سپاس فراوان از یگان تكاوری ١٤١ و ١٤٥ و گردان عملیات رزم نیروی انتظامی استان كرمان . یا حق

نیازمندی ها