جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

امکان غافلگیری نیروهای مسلح ایران وجود ندارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نخستین کار ما رصد مداوم تهدیدات در زمین، هوا و دریاست که به صورت مداوم چه در مرزها، چه در خارج از مرز، چه در منطقه و فرامنطقه ظرفیت‌های لازم و متناسب با این تهدیدات ایجاد شده و امکان ندارد که نیروهای ما غافلگیر شوند.
کد خبر: ۵۸۷۷۷۸
امکان غافلگیری نیروهای مسلح ایران وجود ندارد

 امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان طی سخنانی در برنامه رادیویی «به رنگ خاک» که از رادیو ایران پخش شد، اظهار داشت: ملت ایران مطمئن باشند که فرزندان سربازشان در پادگان‌ها لحظه‌ای از توجه به آمادگی‌های نظامی غافل نیستند و بدانند که فرزندان سربازشان آمادگی خود را بالا می‌برند تا در لحظه حساس که ملت به آن‌ها تکیه می‌کند، آمادگی داشته باشند.

وی درباره سایر فعالیت‌های نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: شرکت در رزمایش‌ها از مهم‌ترین اقدامات این نیرو است و توجه به آن باعث می‌شود که سرباز شرایط عملیاتی را حس کرده، در فضای رزم قرار گیرد و بوی باروت و صدای گلوله را حس کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در بخش بالگردی خودکفا هستیم و انواع و اقسام شبیه‌سازها برای تیراندازی، پیشرفت‌های چتربازی، ساخت سلاح‌های تک تیرانداز با برد 3 کیلومتر که بسیار منحصر به فرد است، تانک ذوالفقار و نفربرهای شنی‌دار از جمله ظرفیت‌های ایجاد شده است که نیروی زمینی نیازمندی‌های خود را تعریف کرده و متناسب با صحنه عملیات در اختیار یگان‌های خود قرار می‌دهد.

وی افزود: در مجموعه نیروی زمینی، ورزش را در دو سطح دنبال کرده‌ایم، در سطح ورزش‌های عمومی و همگانی همه کارکنان باید متناسب با سن خود ورزشی را انتخاب کرده و تست بدهند وگرنه نمی‌توانند درجه و شغل بالاتر بگیرند، لذا در این باره تأکید و اصرار زیادی در نیروی زمینی می‌شود.

امیر پوردستان گفت: در سطح دوم ورزش قهرمانی است که با هدف ارائه نام نیروی زمینی و صاحب نظر و سبک بودن در ورزش قهرمانی و فتح قله‌های ورزشی در این عرصه حضور دارد، لذا جوانان در حین خدمت سربازی به ورزش قهرمانی نیز می‌پردازند که موجب استعدادیابی و پشتوانه سازی برای ورزش کشور است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: یکی از وظایف و رسالت‌های نیروی زمینی توجه به جوانان سرباز است که ما به آن‌ها نگاه امانتی داریم و آنان را امانت خانواده‌ها می‌دانیم، لذا افزایش قابلیت‌ها و استعداد و اعتماد به نفس آن‌ها از جمله وظایف ما بوده تا سرباز در یک محیط سخت به این توانایی‌ها دست یابد و همچنین در زنجیره امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرینی کند.

امیر پوردستان خاطرنشان کرد: ملت عزیز ایران مطمئن باشند که فرزندان آن‌ها در نیروی زمینی تهدیدات را رصد می‌کنند و سینه‌های خود را آماج گلوله‌ها قرار می‌دهند تا مردم به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند، لذا از ملت و رهبری عزیز می‌خواهیم تا فرزندان خود در نیروی زمینی را از دعای خود محروم نکنند.( باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها