هلاکت بیش از 30 سوداگر مرگ

کشف بیش از 165 تن مواد طی 4 ماه

توزیع مواد مخدر با طعم میوه و سبزی

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، از دستگیری دو توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در محدوده پونک خبر داد و گفت: این متهمان تحت پوشش سبزی و میوه فروشی اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی می کردند.
کد خبر: ۵۸۶۳۹۸
توزیع مواد مخدر با طعم میوه و سبزی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ سعید لیراوی گفت: با شکایت کسبه و اهالی محدوده پونک در خصوص فعالیت دو توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در یک مغازه میوه و سبزی فروشی، اقدامات تیم های عملیاتی پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت شروع شد.

وی افزود:در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که این دو متهم به نام های «اسماعیل» و «جعفر» تحت پوشش میوه، تره بار و سبزی فروشی اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی (شیشه) می کنند که با توجه به دستور مقام قضایی مبنی بر دستگیری متهمان پرونده، تیم های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهمان به محل اعزام شدند.

سرهنگ لیراوی اظهار کرد: بر این اساس، ماموران شب گذشته به محل اعزام شده و در یک عملیات ضربتی یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر را که در محل در حال بسته بندی مواد مخدر بود، بازداشت کردند و به دنبال آن متهم دیگر نیز که به محل مراجعه کرده بود دستگیر شد.

به گفته وی، در بازرسی از محل مذکور و همچنین خودرو متهمان که در محل مستقر بود، مقادیر متنابهی شیشه کشف شد.

گفتنی است؛ هر دو متهم پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازجویی های انجام شده به جرایم خود اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
۰
۰
ترسیدیم وپیش خودمان گفتیم عجب سبزیها را هم به مواد مخدر آغشته كردن دیگر نمیتوان سبزی خرید .كاش به جای (با طعم سبزی مینوشتید لابهلای سبزی)

نیازمندی ها