با توجه به هشدار‌های پی‌در‌پی شرکت امداد خودرو ایران مبنی بر این‌که تنها شرکت خدمات امدادی وابسته به ایران خودرو است، مجموعه‌های امدادی غیرمجاز و فاقد استاندارد لازم همچنان مشتریان را در دام سودجویی و دریافت مبالغ غیر متعارف خود می‌اندازند.
کد خبر: ۵۸۵۱۹۰

به گزارش روابط عمومی امدادخودرو ایران، مجموعه‌های غیراستاندارد با سوءاستفاده از نام امداد خودرو ایران (شرکت خدمات امدادی گروه صنعتی ایران خودرو) در متن بازاریابی تلفنی و همچنین ارسال پیامک به مشتریان، اقدام به دریافت وجه غیرقانونی و فروش خدمات غیرمتعارف به هموطنان می‌کنند که باعث نارضایتی آنان شده است.

این شرکت‌ها با تماس با دارندگان محصولات ایران خودرو با پیش‌شماره‌هایی مانند 77-021، 33-021، 66-021 و 64-021 از سوی شرکت‌هایی با نام‌های مختلف و معرفی شرکت به عنوان ارائه کننده خدمات امدادی، اقدام به فروش اشتراک خدمات و تضمین قطعه با تعرفه‌های غیرمجاز کرده‌اند.

شرکت امداد خودرو ایران تصریح کرد: هرگونه فعالیت و همکاری با عاملیت فروش این مجموعه‌های غیرمجاز تکذیب می‌شود.

محصول غیرمجاز ارائه شده درقالب کارت اشتراک امداد و کارت طلایی ستاره‌دار است که در شکایات مشتریان مبالغ آن به همراه عناوینی مانند تخفیف برنده مسابقه، خوش حسابی و تخفیف ویژه از مشتریان و هموطنان عزیز دریافت می‌شود.

امداد خودرو ایران افزود: فروش اشتراک‌های طلایی و امدادسیار شرکت امدادخودرو ایران در نمایندگی‌های مجازایران خودرو، دفاتر منطقه‌ای امدادخودرو ایران درشهرهای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، ساری، رشت، همدان، اهواز و کرمان و همچنین دفاتر بازاریابی خصوصی تعاونی امداد کار ایرانیان ارائه می‌شود که هموطنان جهت استعلام از صحت فعالیت مجاز این مجموعه‌ها می‌توانند با شماره تلفن سراسری 096440 تماس بگیرند یا با مراجعه به سایت www.096440.ir اطلاعات لازم را کسب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها