سپاهان؛ اشتباه پشت اشتباه

نفس های هندبال در اصفهان باز می ایستد؟

هیات هندبال هم هنوز تائیدیه برای خروج هیچ یک از این بازیکنان صادر نکرده است و به آینده مذاکرات خوشبین است.
کد خبر: ۵۸۱۶۲۴
نفس های هندبال در اصفهان باز می ایستد؟

نجمه کرمی / سایت جام جم ورزشی ، دهم تیرماه بود که تیر خلاص به پیکر هندبال اصفهان و جامعه هندبالی این استان شلیک شد؛  هنگامی که به دستور هیات مدیره باشگاه به صورت شفاف و علنی از ادامه تمرینات تیم هندبال سپاهان ممانعت صورت گرفت واین تیم با 13دوره عنوان قهرمانی در آستانه فراموشی و فروپاشی قرار گرفت.

این در حالی است که افتخارات وقهرمانی های پیاپی تیم هندبال سپاهان درطول 25سال فعالیت درلیگ هندبال کشوربا کسب13عنوان قهرمانی، شور و نشاط حاصل از برگزاری رقابت های این تیم  درسالن سجادی و کری خوانی های دو تیم همشهری هنگام برگزاری داربی های معروف و تاریخی هیچگاه از ذهن هندبالدوستان نخواهد رفت. اما چه چیزی در ذهن مسئولان باشگاه سپاهان می گذرد که در کنار همه این توفیقات و اتفاقات شیرین و فراموش نشدنی تصمیم به انحلال تیمی با عظمت و بزرگی سپاهان می گیرند؟

انگار مسئولان یادشان رفته باشگاه سپاهان باشگاه یک روزه نیست که با ناملایمات و حق خوری هایی که به زعم آنها در هندبال برای آنها به وجود آمده کنار بکشد.

چرا به این راحتی همان خودکار قرمزی که دور تیم های بانوان را یکی پس از دیگری خط کشید این بار هم با عجله به دنبال کشیدن یک دایره بزرگ دور نام بزرگ هندبال سپاهان است؟

تصمیم تیمداری برعهده هیات مدیره هرباشگاه است وانحلال آن نیزتنها درحوزه اختیارات این افراد گنجانده شده است و بس؛ اما بهترنیست درمیان همه این تصمیمات چارچوب مدارانه که قلب عاشقان این رشته را نشانه رفته وعواقبی که بعد ازاین انحلال گریبان هندبال نصف جهان را می گیرد، تصمیم دیگری گرفت؟

باشگاه سپاهان به عنوان پرافتخارترین باشگاه ورزشی کشوردرآسیا همه این سال ها برای قوت بخشیدن به حجم فعالیت های خود و تثبیت این عنوان برای همیشه به نام خود تلاش کرد اما در این یکی دو سال اخیر چه چیزی باعث این سقوط شد؟ تیم های بانوان این باشگاه که هر یک نام و آوازه ای برای خود در لیگ های معتبر کشور دست و پا کرده بودند یکی پس از دیگری منحل شدند تا از کل فعالیت این باشگاه در حوزه بانوان، تنها یک تیم کاراته باقی بماند که آن هم در وضعیت خوبی قرار ندارد و بلاتکلیفی گریبان این تیم را نیز گرفته است.

از اشتباه سپاهان حمایت کردیم

رئیس هیات هندبال استان اصفهان می گوید با وجودی که صددرصد تصمیم سپاهانی ها مبنی بر عدم حضور در هفته پایانی لیگ را نادرست می دانستیم اما با این حال از این تصمیم اشتباه حمایت کردیم تا علاوه بر حمایت از باشگاه فولاد ، احقاق حقی درخصوص هندبال کرده باشیم. اما متاسفانه در ادامه مسئولان این باشگاه با اعلام انصراف خود همه معادلات را بر هم زدند.

به گفته فرامرز می آبادی باشگاه سپاهان نه بطور رسمی اما با صدور رضایت نامه تک تک بازیکنان تیمش انصراف خود را از تیمداری در هندبال اعلام کرده است.  هیات هندبال هم هنوز تائیدیه برای خروج هیچ یک از این بازیکنان صادر نکرده است و به آینده مذاکرات خوشبین است.

می آبادی می گوید:از هیچ تلاشی برای منصرف کردن مسئولان باشگاه سپاهان دریغ نکردیم  حتی از اداره کل ورزش و جوانان وارد شدیم؛ شخصاً بارها با آقای سمیعی نژاد تماس گرفتم که با ایشان ملاقات حضوری داشته باشم که متاسفانه تا این لحظه موفق به صحبت نشده ام.

وی ادامه می دهد: ما حتی بارها از استاندار و شهردار و شورای شهری ها خواستیم مانع این اتفاق تلخ شوند چرا که معتقدیم این تیم به مردم اصفهان تعلق دارد نه فقط باشگاه سپاهان و باید تصمیم گیری در این رابطه با دید وسیع تر و با تدبیر بیشتری صورت بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها