گالری‌ها بوی رمضان گرفتند

این هفته برای گالری‌گردی، نمایشگاه‌هایی با حال و هوای ماه مبارک رمضان را پیشنهاد می‌کنیم. امیدواریم با حضور در این نمایشگاه‌ها علاوه بر دیدن آثار هنری، لذت روزه‌داری را بیش از پیش تجربه کنید.
کد خبر: ۵۸۰۶۷۷

عکس‌های هنرمند جانباز

نمایشگاه منتخبی از عکس‌های داوود عامری، هنرمند جانباز‌ در باغ‌موزه هنر دفاع مقدس به نمایش درآمده است. داوود عامری عکاس و جانباز 70 درصد است که تاکنون عکس‌های او از طبیعت و جانبازان در بسیاری از نمایشگاه‌ها و مسابقات داخلی و خارجی حضور داشته است. عضویت در فدراسیون جهانی عکاسی FIAP در فرانسه، عضویت در انجمن عکاسان انقلاب و دفاع‌مقدس، آژانس عکس ایران و... بخشی از حضور فعال این کوهنورد و هنرمند جانباز در عرصه عکاسی است. در این نمایشگاه تعداد 52 قطعه عکس رنگی با موضوع آزاد در اندازه 100 × 70 در گالری کارون باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت واقع در بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، جنب ایستگاه متروی شهید حقانی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

خانه هنرمندان میزبان «مهمانی هنر»

دومین نمایشگاه گروهی نقاشی و نقاشیخط «مهمانی هنر» همزمان با ماه مبارک رمضان در خانه هنرمندان ایران برگزار شده است. در این نمایشگاه که پنجشنبه گذشته افتتاح شد، از علی اکبر صادقی، صادق تبریزی، بهزاد شیشه‌گران، صداقت جباری، فرامرز پیل‌آرام، علی شیرازی، ابوالقاسم عتیقه‌چی، جمشید حقیقت‌شناس، علی ترقی‌جاه، علی زعیم، حسین فصیح، حجت امانی، لادن بروجردی، علی اتحاد، رکسانا منوچهری، پدرام تنعمی، سعید معیری‌زاده، هادی علیجانی، شمس‌الدین غازی، سیامک فیلی‌زاده، سوگند نبی‌الهی، مهدی احمدی، مهراد خوشبختی، عبدی اسبقی، اسد‌الله کیانی، علیرضا کرمی، اسرافیل شیرچی، حسین کاشیان، عین‌الدین صادق‌زاده، هادی روشن‌ضمیر، مهرداد شوقی، بهرام حنفی، کورش قاضی‌مراد، محمد بزرگی، کیارش یعقوبی، علیرضا آستانه، فرناز جهان‌بین، هوناز آفاقی، بابک رشوند، محمد سررشته و احمد میرزازاده در شاخه‌های نقاشی و نقاشیخط آثاری به نمایش درآمده است. امسال دومین مهمانی هنر تا هفتم مرداد هر روز از ساعت 14 تا 20 در نگارخانه‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان و عموم مردم است.

نمایشگاهی از افطار در کشورهای اسلامی

نمایشگاه عکس بهنام صحوی با عنوان «گزارش یک جشن» و با موضوع رمضان در کشورهای اسلامی در ایستگاه‌های متروی تجریش و ولیعصر برپا شده است. این نمایشگاه شامل عکس‌هایی است که صحوی در سفر به برخی از کشورهای اسلامی از مراسم افطار و جشن عید فطر گرفته است. او عکس‌هایی از رسوم مختلف مردم مسلمان در ماه مبارک رمضان در کشورهای ایران، هندوستان، کنیا، سومالی و پاکستان را به این نمایشگاه آورده است.

نمایشگاه گزارش یک جشن تا پایان ماه مبارک رمضان در ایستگاه‌های متروی تجریش و ولیعصر برپاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها