به حرف آدم های دل چرکین و حسود کاری ندارم

رضازاده:مگر بهداد رکوردم را نزد ، بهادر هم بزند

مهم این است که نام ایران در بین رکورددارهای فوق سنگین وزنه‌برداری باقی بماند.
کد خبر: ۵۸۰۲۳۰
رضازاده:مگر بهداد رکوردم را نزد ، بهادر هم بزند

حسین رضازاده در گفت و گو با فارس در خصوص عملکرد وزنه‌برداران ایران در بازی‌های دانشجویان جهان گفت: در این بازی‌های یک طلا و دو نقره برای وزنه‌برداری ایران کسب شد و در مجموع وزنه‌برداران عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشتند، ضمن اینکه تنها مدال طلای کاروان ایران در این رقابت‌ها توسط رسول تقیان به دست آمد. رکوردها هم با توجه به اینکه مدال‌آوران ما برای اولین‌بار در رقابت‌های جهانی شرکت می‌کردند، خوب بود.

*امیدوارم مولایی رکورد جهان را جابجا کند

وی در مورد حمله بهادر مولایی به رکوردش گفت:‌ بهادر در قهرمانی آسیا بدشانس بود اما در بازی‌های دانشجویان وزنه‌های خوبی را بالای سر برد. او هم جوان است و هم برای موفقیت‌های بیشتر جا دارد. امیدوارم با تمرینات خوبش بتواند رکورد جهان را جابجا کند.

*از همان اول هم می‌خواستم یک ایرانی رکوردم را بزند

رضازاده در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است خود رضازاده و کادرفنی تیم ملی شرایط را برای رکوردشکنی مولایی فراهم کنند، ادامه داد: از همان ابتدا و قبل از سعید علی‌حسینی هم دوست داشتم یک ایرانی رکورد من را بزند چون مدال دسته فوق سنگین، مدال بسیار مهمی محسوب می‌شود و رکورددار آن به عنوان قوی‌ترین مرد جهان شناخته می‌شود، بنابراین کشورها روی این مدال زوم کرده و من هم علاقه داشتم از همان ابتدا این رکورد توسط یک فوق سنگین ایرانی جابجا شود.

*بهادر با تقویت نقاط ضعفش می‌تواند رکورد بهداد را هم بزند

وی یادآور شد: از بدو آمدنم این مهم آرزویم بود اما انسان‌های دل چرکین و حسود که هیچ‌ چیز نمی‌توان به آنها گفت این شایعات را مطرح کردند که گویا من دوست ندارم تا روز آخر این رکورد توسط یک هموطنم زده شود. بهادر هم توانایی زدن این رکورد را دارد همانطور که بهداد سلیمی توانست در یکضرب در پاریس رکورد من را بزند. امیدوارم بهادر هم بتواند با تقویت نقاط ضعفش تمام رکوردها اعم از یکضرب سلیمی و دوضرب و مجموع من را بزند.

*مردم ایران منتقدان حسود را بشناسند!

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: مهم این است که نام ایران در بین رکورددارهای فوق سنگین وزنه‌برداری باقی بماند، ضمن اینکه مردم ایران باید در این خصوص قضاوت کرده و این طور افراد و منتقدان حسود را بشناسند. از روزی که به فدراسیون آمدم، ابتدا بهداد رکورد یکضربم را زد و امیدوارم سایر رکوردهایم توسط یک ایرانی زده شود، اینکه آن ایرانی رشید شریفی باشد یا بهادر مولایی برایم تفاوتی ندارد و بیشتر مهم نام ایران است.

*چندین فوق‌سنگین در زمان ریاست من رشد کردند‌

قهرمان دو دوره المپیک افزود: همان‌هایی که می‌گفتند حسین رضازاده دوست ندارد رکوردش زده شود، امروز ببینند که چند فوق سنگین در زمان ریاست من رشد و پرورش پیدا کرده‌‌اند. کوروش باقری که روزی بهداد سلیمی را مطرح کرد، امروز توانسته در همین فوق سنگین بهادر مولایی و رشید شریفی را هم مطرح کند. قرار نیست همیشه مدال طلا به یک نفر برسد، چراکه مدال‌آوری یک ورزشکار حرفه‌ای دورانی دارد که یک روز به پایان خواهد رسید.

*خبر جدیدی از المپیکی‌ها ندارم

رضازاده در خصوص سرنوشت وزنه‌برداران المپیکی گفت: من خبر جدیدی از آنها ندارم. حدود یک ماه پیش آنها را به اردو دعوت کردیم که نیامدند و از این پس هم ما کارها و برنامه‌هایمان را در راستای سربلندی نام ایران انجام می‌دهیم. فدراسیون برای بازگشت آنها جلسات متعددی را برگزار کرد که در نهایت قبول نکردند تا به اردوی تیم ملی بازگردند.

*هرکسی پادرمیانی کند، المپیکی‌ها می‌خواهند بدون باقری کار کنند

وی در مورد اینکه برخی‌ها قرار است برای حضور بهداد سلیمی در اردو پادرمیانی کنند، اظهار داشت: همه بدانند که ما آنها را دعوت کردیم و حتی به این منظور دو ساعت با وزیر جلسه داشتیم و وزیر هم در این خصوص با آنها صحبت کرد. الان هم شنیده‌ام که قرار است امام جمعه قائم شهر پادرمیانی کند، اما هرکس دیگری هم بخواهد این کار را انجام دهد، المپیکی‌ها در نهایت می‌خواهند کوروش باقری در تیم ملی نباشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها