ضربه سنگین پلیس بر شبکه مافیایی مواد مخدر

کشف 600کیلو تریاک و مرفین در شرق استان تهران

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران از ضربه سنگین پلیس بر شبکه مافیایی حمل مواد مخدر خبر داد و گفت: ماموران یگان امداد شهرستان فیروزکوه با متوقف کردن دو دستگاه کامیونت یخچال دار موفق به کشف 600کیلوگرم تریاک و مرفین شدند.
کد خبر: ۵۷۷۵۵۲
کشف 600کیلو تریاک و مرفین در شرق استان تهران

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار سیروس فتحی فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران گفت:در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان فیروزکوه در پی اطلاع از ورود یک محموله مواد مخدر از شهرهای شمالی به استان تهران، دستگیری اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در خصوص نحوه و چگونگی این عملیات موفقیت آمیز اظهارداشت: با انجام تحقیقات پلیسی و اجرای جند عملیات تعقیب و مراقبت ماموران یگان امداد با استقرار در جاده روستایی جیلیزجند، شهرآباد و مسیر منتهی به تنگه واشی متوجه حرکات مشکوک رانندگان دو دستگاه کامیونت می شوند.

این مقام ارشد انتظامی افزود‌: پس از تحت نظر قرار دادن خودروها مشخص می شود؛ متهمان در حال جابجایی محموله مواد مخدر و انتقال مواد به کامیون دیگر هستند که در این ارتباط مأموران جهت دستگیری به خودروهای مورد نظر نزدیک که رانندگان به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار می کنند.

وی تصریح کرد: پس از مسافتی تعقیب و گریز، ماموران یکی از کامیونت های یخچال دار را متوقف کرده و راننده آن را به هویت «محمود - ع» دستگیر و با اجرای طرح مهار خودرو دیگر در بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه متوقف می گردد.

سردار فتحی افزود: در بازرسی از خودروها 57 کیسه 10 کیلوگرمی به وزن 570 کیلو گرم تریاک و 30 کیلوگرم مرفین از سوداگران مرگ کشف و دو نفر از قاچاقچیان مواد مخدر نیز دستگیر می شوند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران با اشاره به اینکه کشف 600 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و مرفین در تکمیل برنامه ها و اقدامات فرهنگی- انتظامی هفته مبارزه با مواد مخدر ضربه سنگینی بر شبکه مافیایی حمل ترانزیت مواد مخدر وارد آورد، ضمن هشدار به سوداگران مرگ مبنی بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با آنها از شهروندان در خواست کرد هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به موادمخدر را با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عبدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
۰
۰
معتاد مجرم نیست.بیمار است.

نیازمندی ها