وزیر فرهنگ و ارشاد:

تکامل نمایشگاه قرآن مرز ندارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کامل نمایشگاه قرآن را امری بی‌پایان و بدون مرز دانست و گفت: آنچه حاصل شده نگاه اندیشمندان و هنر‌مندان به قرآن بوده و سال به سال چشم‌انداز این واقعه به افق‌های نظام جمهوری اسلامی نزدیک‌تر می‌شود.
کد خبر: ۵۷۶۷۸۷
تکامل نمایشگاه قرآن مرز ندارد

 آیین افتتاحیه بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عصر جمعه 14 تیر‌ماه 1392 با حضور «محمود احمدی‌نژاد» در مصلی بزرگ «امام‌خمینی(ره)» برگزار شد.

بنا بر این گزارش در این مراسم «سید‌محمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی قرآن کریم را سراسر نور دانست و گفت: قرآن کریم سراسر نور است و مگر می‌شود خورشید را به حبس کشاند.

وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی نمایشگاه قرآن را میعاد‌گاه عاشقان دانست و گفت: در این گرمای سوزان تهاجم فرهنگی، شنا در دریای قرآن بهترین راه رهایی از آتش این تهاجم است.

وی با اشاره به خدمات قرآنی دولت‌های نهم و دهم اظهار داشت: دولت‌های نهم و دهم مطلع و مقطع خدمات خود را با این نمایشگاه رقم زده است.

حسینی تکامل نمایشگاه قرآن را امری بی‌پایان و بدون مرز دانست و گفت: تکامل نمایشگاه قرآن گر چه مرز ندارد، اما آنچه حاصل شده نگاه اندیشمندان و هنر‌مندان به قرآن بوده و سال به سال چشم‌انداز این واقعه به افق‌های نظام جمهوری اسلامی نزدیک‌تر می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن فرموده ما قرآن را برای یاد‌گیری آسان کرده‌ایم اظهار داشت: خداوند در قرآن فرموده ما قرآن را برای یاد‌گیری آسان کردیم و ما هم تلاش می‌کنیم این دستور قرآن را با زبان هنر اجرا کنیم.

وی در پایان نمایشگاه قرآن را میعاد‌گاه عاشقان بیان کرد و گفت: این نمایشگاه میعاد‌گاه عاشقان است و در این گرمای سوزان تهاجم فرهنگی شنا در دریای قرآن بهترین راه رهایی از آتش این تهاجم است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها