توقیف خودروی لکسوز با 106 تخلف

ماموران گشت پلیس راه آزاد راه امیرکبیر اصفهان - تهران، خودروی لکسوز را که در سوابق تخلفات راهنمایی و رانندگی خود با 106 تخلف و مبلغ 42میلیون و 900هزار ریال جریمه داشت را متوقف کردند.
کد خبر: ۵۷۶۵۰۸
توقیف خودروی لکسوز با 106 تخلف

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ شاهپور انصاری سرپرست پلیس راه انتظامی استان اصفهان گفت:عوامل گشتی پلیس راه اصفهان تهران در آزاد راه امیرکبیر حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری لکسوز را متوقف و سوابق خودرو را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی و کنترل سوابق خودروی یاد شده مشخص شد این خودرو تعداد 106 تخلف در نقاط مختلف داشته که از این تعداد، 40 مورد آن تجاوز از سرعت مجاز بوده و جمعاً دارای 42میلیون و 900هزار ریال جریمه می باشد.

سرهنگ انصاری اظهارداشت: برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان منتقل شد.

سرپرست پلیس راه انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه رعایت قوانین و مقررات سودمندی مازادی داشته و ایمنی را افزایش می دهد، از کلیه رانندگان خواست ضمن رعایت سرعت مجاز، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت تا خود و دیگران شاهد هیچ گونه حادثه دلخراشی که مهمترین علل آن سرعت و سبقت غیر مجاز است، نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها