جنایتکار «لیندن» 71 زن را مورد آزار قرارداده بود

جنایتکار «لیندن اوهایو»، رابرت پاتون جی ار، پنجشنبه گذشته به دلیل 135مورد اتهام و از جمله 71مورد آزار جنسی محاکمه شد.
کد خبر: ۵۷۶۳۴
به گزارش کانال 4، رابرت پاتون که در 7ژوئن در خارج از یک رستوران در وایتهال دستگیر شده است ، هفته گذشته به دلیل 135 مورد اعمال مجرمانه شامل 71مورد اتهام تجاوز محاکمه شد.
پاتون همچنین به 64 مورد سرقت به عنف و ورود به قصد سرقت به داخل خانه زنان و دختران جوان متهم شده است.
متهم ،در ابتدا با شکایت یک زن که ادعا می کرد او را به زور مورد آزار قرار داده است ، هنگام خروج از رستوران دستگیر شد.با دستگیری این متهم از آنجا که احتمال می رفت او قبلا هم زنان دیگری را مورد آزار قرار داده باشد، اف بی آی از وی آزمایش دی ان ای گرفت که با این آزمایش مشخص شد او در چندین مورد دیگر نیز دخالت داشته است.
با این حال ، بازپرس پرونده از ماموران خواست عکس او را در منطقه لیندن که شایعاتی در مورد وجود چنین فردی وجود داشت ، توزیع کنند.
با انتشار عکس وی در منطقه ، تعداد زیادی از زنانی که توسط این مرد مورد آزار قرار گرفته بودند، با مراجعه به مراکز پلیس از وی شکایت کردند، به طوری که در مدت 9روز، پلیس 11شکایت از زنان منطقه در این زمینه که توسط پاتون مورد آزار قرار گرفته اند، دریافت کرد.
تعداد زنان آزار دیده در مدت اندکی به 37مورد رسید که بیش از 20نفر آنان از ساکنان خارج منطقه لیندن بودند.


آخرین قربانی
دایانا کانینگهام ، آخرین زنی که توسط متجاوز زنجیره ای لیندن آزار شده است ، هفته گذشته در جلسه دادگاه گفت: نیمه شب با سروصدای زیادی بیدار شدم ، احساس کردم کسی دستش را روی گلوی من گذاشته است و قصد خفه کردنم را دارد.
تا خواستم چشمانم را باز کنم ، صدای مردانه ای با عصبانیت گفت اگر چشمانم را باز کنم ، رگ گردنم را می برد.
هنگامی که فهمیدم او قصد تجاوز دارد، با ترس از کشته شدن به دستورات اوعمل کردم تا جانم را نجات بدهم.
به گفته منابع پلیس ، 22مورد از تجاوزها در منطقه لیندن اتفاق افتاده ، اما بقیه موارد در اطراف دانشگاه ایالت اوهایو رخ داده است ؛ اما با این حال پلیس گفت : تعدادی از شکایت ها در Nort Short، وست کلمبیا و حتی شهر گرو رخ داده است.


یک سابقه 13 ساله
بازپرس پرونده معتقد است که اعمال مجرمانه پاتون از سال 1987 یعنی از 13 سال پیش آغاز شده است. یکی از شاکیان پرونده زنی است که در سال 1983 مورد آزار قرار گرفت.
این زن به محض مشاهده عکس پاتون او را بعد ازگذشت سالها از این حادثه شناسایی کردپلیس می گوید بیشتر اعمال مجرمانه متجاوز جنسی لیندن در منطقه اوکلند پارک رخ داده است.
بازپرس پرونده می گوید: اولین دوره این تجاوزهای او از دسامبر 1991تا ژوئن 1993بوده است و بعد از وقفه ای کوتاه ، این متجاوز دوباره از سال 1994کار خود را آغاز کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها