سارق 3 میلیارد ریالی دستگیر شد

کلاهبرداری در قالب پرورش شترمرغ

فرد متقلبی که در زنجان به عنوان حسابدار شرکت استخدام و با فروش اقلام شرکت، وجوه حاصله را به حساب شخصی خود واریز و میلیاردی کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۵۵۶۲
کلاهبرداری میلیاردی با فروش اموال شرکت

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ مصطفی طلوعی رئیس پلیس آگاهی زنجان گفت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه حسابدار شرکتش به نام «ش – م» از طریق فروش ضایعات شرکت، طی چندین مرحله یک میلیارد و 200 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد متهم با جلب اعتماد صاحب شرکت اقلام و ضایعات شرکت را طی چندین مرحله به فروش رساند و وجوه حاصله را به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان به حساب شخصی خود واریز و کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته مأموران توانستند محل اختفای متهم را در شهرستان زنجان شناسایی وبا هماهنگی با مراجع قضایی وی را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی صورت گرفته صراحتا به بزه انتسابی اعتراف و به کلاهبرداری مبلغ یک ملیارد و 200 میلیون تومان اعتراف کرد.

سرهنگ طلوعی اظهارداشت: پرونده تکمیل، متهم به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها