چه کسی برنده توپ طلا می شود؟

حمله نیمار، اینیستا و پیرلو به توپ طلا

اعتراف سرمربی تیم ملی اسپانیا؛

دل بوسکه: ایتالیا باید به فینال می رفت

تیم ملی فوتبال اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.
کد خبر: ۵۷۴۶۰۴
دل بوسکه: ایتالیا باید به فینال می رفت


سرمربیان تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا در کنفرانس خبری درباره این دیدار گفتند:

دل بوسکه: مشکل اصلی برزیل است
سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از برتری 7 بر 6 تیمش در دیدار نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها مقابل ایتالیا که در ضربات پنالتی حاصل شد گفت: مشکل اصلی ما برزیل است، تیمی که شانس بیشتری نسبت به ما برای قهرمانی دارد.
ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با بیان این مطلب در کنفرانس خبری پس از دیدار ایتالیا و اسپانیا افزود: ایتالیا در این دیدار از ما بهتر بود. منظورم این نیست که ایتالیا در مجموع تیم قوی تری است ، مشکل اینجا بود که بازیکنان اسپانیا سردرگم بودند. وی افزود: در نیمه دوم بازیکنان اسپانیا گاهی اوقات رمقی برای دویدن نداشتند اما تا آنجا که توانستند مقاومت کردند . هیچ چیز بهتر از این نیست که بعد از یک بازی بسیار سخت و دشوار به پیروزی برسید.
دل بوسکه یادآور شد: تاکتیک هجومی اسپانیا به دلیل خستگی و سردرگمی بازیکنان محو شد. ما باید با فراموش کردن این پیروزی بسیار سخت فقط به دیدار با برزیل در فینال فکر کنیم. نگرانی اصلی ما به همین بازی مربوط می شود.  صادقانه می گویم که ایتالیا باید به فینال می رسید.
این مربی خاطر نشان کرد: پیش از دیدار با ایتالیا اصلا نگران نبودیم اما باید اعتراف کنم در آستانه دیدار با برزیل بسیار نگران هستم و شانس بیشتری برای آنها قائلم. آنها راحت تر از ما می توانند به قهرمانی فکر کنند.
دل بوسکه با اشاره به شرایط آب و هوایی برزیل گفت: اینجا گاهی اوقات نفس کشیدن هم سخت است. بهترین تیم های دنیا در آمریکای جنوبی از نفس می افتند. امیدوارم این مشکل در دیدار با برزیل چندان برای ما مشکل ایجاد نکند.
پراندلی: انتقام هدف ما نبود
سرمربی تیم ملی ایتالیا با وجود شکست مقابل اسپانیا گفت: انگیزه های ما در این دیدار چیزی فراتر از انتقام بود و می خواستیم به فینال برسیم اما اکنون از عملکرد ایتالیا کاملا راضی هستم.
به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ سزاره پراندلی پس از شکست تیمش مقابل اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام کنفدارسیون ها در ضربات پنالتی عنوان داشت: ایتالیا در بخش عمده ای از زمان دیدار با اسپانیا مالکیت توپ را دست داشت و همین موضوع برتری تاکتیکی ما را نشان می دهد اما متاسفانه از این برتری تکنیکی به اندازه کافی استفاده نشد تا به جای ما اسپانیا به فینال برود. ایتالیا مهارت بیشتری نسبت به ایتالیا در به گردش درآوردن توپ در زمین مسابقه داشت ولی چیزی که نتیجه بازی را تعیین کرد ضربات پنالتی بود . بازیکنان ایتالیا حتی در جنگ های فیزیکی هم موفق تر بودند  اما با وجود این برتری باید به بازگشت به ایتالیا فکر کنند. 
پراندلی در ادامه گفت: این را نمی پذیرم که اسپانیا تیم برتری نسبت به ایتالیا بود. ایتالیا به همان اندازه شایستگی رسیدن به فینال را داشت که اسپانیا از آن برخوردار بود. به هر حال این خیلی ناراحت کننده است که اکنون اسپانیا را در فینال ببینیم.
سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره تاثیر غیبت ماریو بالوتلی مهاجم تیم ملی ایتالیا در این دیدار گفت: از شنیدن نام بالوتلی خسته شده ام . تیم ملی ایتالیا هرگز به بازیکن خاصی وابسته نبوده و حالا بالوتلی قرار نیست که یک استثنا باشد. او در تیم ما تاثیر گذار است اما شکست و یا پیروزی تیم ملی ایتالیا در گرو بودن و یا نبودن او نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها