زن مهمان که با خوراندن قرص به زن صاحبخانه، او را بیهوش کرده و با سرقت پول و طلاهایش متواری شده بود، از سوی ماموران کلانتری شهرک اندیشه دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۳۸۰۸
زن مهمان نمک خورد و نمکدان شکست

به گزارش جام‌جم، روز شنبه اول تیر امسال زن سالخورده‌ای با حضور در کلانتری شهرک اندیشه در غرب استان تهران از زن جوانی به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

شاکی گفت: چندی پیش با زن جوانی آشنا شدم. من تنها زندگی می‌کردم و او با آگاهی از این موضوع به دیدنم می‌آمد و ساعاتی را نزد من می‌ماند. روز حادثه دوباره به دیدنم آمد. حالم بد بود، بنابراین از وی خواستم تا قرص‌هایم را بدهد که او مدعی شد مادرش نیز مبتلا به بیماری دیابت شده و قرص‌های خارجی برایش خریده و تعدادی از آنها را همراه دارد و می‌تواند یکی از قرص‌ها را به من بدهد تا بیماری‌ام بهتر شود.

شاکی افزود: وقتی یکی از قرص‌ها را خوردم دیگر متوجه چیزی نشدم. وقتی به هوش آمدم، چند ساعت گذشته بود. طلاهایم و بیش از دو میلیون تومان پولی که در خانه داشتم، سرقت شده بود و از زن مهمان نیز خبری نبود. با گوشی تلفن همراهش تماس گرفتم که خاموش بود و موفق به پیدا کردن او نشدم.

دستگیری مهمان سارق

با شروع تحقیقات ماموران و چهره‌نگاری رایانه‌ای از زن سارق، جستجو برای دستگیری وی ادامه پیدا کرد. سرانجام روز بعد ماموران زن سارق را در منطقه ملارد شناسایی و او را دستگیر کردند.

انکار سرقت

متهم با انتقال به کلانتری بازجویی و مدعی شد گاهی به خانه زن شاکی می‌رفته است و روز حادثه نیز قرص‌های خود شاکی را به وی داده و قرصی همراه نداشته تا به او بدهد. بنابراین چند ساعتی مهمانش بوده و سپس به خانه‌اش بازگشته است و نمی‌داند چه کسی زن شاکی را بیهوش کرده و اموالش را دزدیده است.

بنا بر این گزارش، با توجه به عدم صلاحیت رسیدگی به این پرونده با دستور قضایی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهریار، پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب ملارد ارسال شد.

تحقیقات تکمیلی از متهم پرونده برای رازگشایی از سرقت اموال شاکی و بیهوش کردن وی در حالی ادامه دارد که همسایه‌ها متهم را دیده بودند که روز حادثه سراسیمه از خانه شاکی خارج می‌شده است.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها