نتایج اولیه کنکور 92، ۱۲ مرداد اعلام می شود

رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ روز ۱۲ مرداد و نتایج نهایی این آزمون ۲۱ شهریور ماه روی پایگاه اینترنتی این سازمان قرار می گیرد.
کد خبر: ۵۷۳۱۳۲
نتایج اولیه کنکور 92، ۱۲ مرداد اعلام می شود

ابراهیم خدایی امروز شنبه در نشست مطبوعاتی گفت:چهل و سومین آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور روزهای ششم، هفتم و هشتم تیر ماه ۱۳۹۲ با حضور یک میلیون و ۸۳ هزار و ۵۷۱ داوطلب در ۳۵۸ شهرستان کشور و ۱۴ کشور خارجی برگزار می شود.

وی افزود: توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون سراسری نیز از فردا دوم تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می شود و تا چهارشنبه پنجم تیرماه ادامه خواهد داشت.

خدایی تاکید کرد: داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی خود علاقه مند به شرکت در آزمون گروه های دوم و سوم نیز هستند، ضرورت دارد نسبت به پرینت دو یا سه کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان در صورتی که درباره اطلاعات مربوط به جنس، دین و زبان خارجی مغایرتی در کارت خود مشاهده کردند، حتما باید برای رفع مشکل از روز دوشنبه سوم تیرماه تا چهارشنبه پنجم تیر ماه به باجه های رفع نقص مراجعه کنند اما اصلاح بقیه موارد از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش امکان پذیر است.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: با احتساب داوطلبان دو رشته ای و سه رشته ای، تعداد یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۴۴۴ کارت ورود به جلسه برای داوطلبان آزمون امسال پیش بینی شده است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها