استخدام زوج جوان برای یافتن 2 بدهکار

صاحب یک دفترخانه که با وعده پرداخت پنج میلیون تومان به یک زوج جوان در تهران از آنها خواسته بود مشخصات دو مردی راکه به او بدهکار بودند، به دست آورند، همراه دو اجیر شده، دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۱۴۵۷
استخدام زوج جوان برای یافتن 2 بدهکار

به گزارش جام‌جم، روز‌های پایانی هفته گذشته زن و مردی با مراجعه به یکی از ستاد‌های ترخیص خودرو در تهران مدعی شدند با راننده دو دستگاه خودرو تصادف کرده‌اند، اما آن دو راننده، متواری شده‌اند و نشانی دقیقی از این دو مرد ندارند و فقط می‌دانند آنها را ترخیص کرده‌اند و می‌خواهند نشانی منازل رانندگان خاطی در اختیارشان قرار بگیرد تا بتوانند از متهمان شکایت کنند.

ناکامی زن و مرد جوان در فریب پلیس

مسئولان واحد ترخیص راهنمایی و رانندگی با تحقیق در این زمینه متوجه شدند، دو راننده موردنظر اصلا تصادف نکرده‌اند که بخواهند خودروهایشان را ترخیص کنند.

بنابراین موضوع را به پلیس اطلاع دادند و ماموران، زن و مرد جوان را بازداشت و به مرکز پلیس منتقل کردند.

این زن و مرد در پی اظهارات ضدونقیض، اعتراف کردند از سوی یک مرد اجیر شده‌اند تا اطلاعات آن دو راننده را به دست آورد.

در ادامه متهمان، به شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران منتقل شدند.

اجیر شدن با وعده دریافت 5 میلیون تومان

مرد متهم گفت: به کارهای ساختمانی مشغول بودم و زن بازداشت شده نیز همسرم است. چندی پیش با مردی که صاحب یک دفترخانه بود، آشنا شدم.

او چند روز پیش مدعی شد یک مرد به او 50 میلیون تومان بدهکار است و از مرد دیگری نیز 12 میلیون تومان طلبکار است و ماه‌هاست نتوانسته پولش را بگیرد و از دو مرد بدهکار هیچ نشانه‌ای ندارد و فقط شماره پلاک خودروهایشان را در دست دارد.

وی اضافه کرد: صاحب دفترخانه، به من گفت اگر نشانه‌ای از خانه‌های دو مرد بدهکار به دست آورم، پول خوبی به من می‌دهد.

بنابراین روز حادثه با دادن برگه‌های ترخیص خودروهای دو مرد بدهکار، از من و همسرم خواست با ارائه این مدارک به ستاد ترخیص راهنمایی و رانندگی برویم و نشانه‌ای از دو مرد بدهکار به دست آوریم.

متهم یادآور شد: من و همسرم به دلیل مشکلات مالی، فریب صاحب دفترخانه را خوردیم، اما نمی‌دانستیم او مدارک جعلی در اختیارمان قرار داده است. در پی اظهارات مرد، همسرش نیز گفته‌های او را تائید کرد.

دستگیری صاحب دفترخانه

با جمع‌بندی این اطلاعات، با دستور قضایی بازپرس شاهنگیان در شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2، صاحب دفترخانه دستگیر و با اظهارات ضدونقیض مدعی شد دو متهم پرونده را نمی‌شناسد.

بنا بر این گزارش، برای زوج اجیر شده قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از دیگر متهم پرونده ـ صاحب دفترخانه ـ ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها