فرماندار تهران اعلام کرد:

اسامی نهایی منتخبان شورای شهر تهران

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران گفت: تاکنون مشکلی وجود نداشته و حضور مردم پای صندوق‌های رنگ پررنگ‌ بوده است.
کد خبر: ۵۷۱۱۱۸
زمان اعلام نتیجه انتخابات شورای شهر طولانی خواهد شد

حسین طلا در فرمانداری تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به تسریع روند برگزاری انتخابات اظهار داشت: از ساعت 8 صبح که انتخابات آغاز شد در حدود 5 هزار و 836 شعبه اخذ رای در تهران و شهرستان‌ها، در 16 شهرستان و 33 بخش مستقر شده و کار خود را آغاز کردند.  
 
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران بیان کرد: 17 هزار و 500 ناظر و 210 بازرس، بر روند انتخابات شوراهای شهر نظارت و بازرسی کردند.  
 
وی بیان کرد: تاکنون مشکلی وجود نداشته و حضور مردم پای صندوق‌های رنگ پررنگ‌ بوده است.
 
طلا اظهار داشت:‌ بعد از انتخابات 1750 کرسی شهر و روستا و 8200 کاندیدا رقابت کردند که در 41 شهر و 416 روستا این رقابت انجام شد.  
 
وی با بیان اینکه نتیجه روند مطلوب است، ادامه داد:‌ کسانی که منتخب رای مردم می‌شوند باید قدردان این حماسه سیاسی باشند.  
 
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران با تاکید بر اینکه تخلفی در روند برگزاری انتخابات صورت نگرفته است، گفت: کمبودها و نواقصی که ایجاد شد در تعامل اجرایی برطرف شده و منعکس می‌شود.  
 
وی تصریح کرد: ابتدا صندوق‌های انتخابات ریاست جمهوری را شمارش می‌کنیم و در مرحله دوم شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند که انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در آن‌ها برگزار شده را شمارش کرده و سپس به شوراهای شهر می‌پردازیم.  
 
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران در ارتباط با تخمین آرا اخذ شده اظهار داشت: تخمین آرا سخت است و شمارش نیز با توجه به تعدد کاندیداها دشوار است، لذا 1870 کاندیدا وجود دارند که به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری تا حدودی زمان اعلام نتیجه انتخابات شورای شهر طولانی خواهد شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها