حسینیه ارشاد امروز میزبان بسیاری از خانواده هایی بود که به همراه فرزندان خردسال خود در پای صندوق های رأی حاضر شده بودند.حماسه سیاسی با حضور اقشار مردم پای صندوق‌های رای رقم خورد و همه تلاش‌هایی که برای سرد جلوه دادن انتخابات از سوی دشمنان طراحی شده بود خنثی شد.
کد خبر: ۵۷۰۸۵۴
حماسه سیاسی رقم خورد

یکی از افرادی که در این حوزه حضور یافته بود و خود را کارمند و دارای 30 سال سن معرفی کرد هدف از حضور را همبستگی بیشتر با ملت ایران عنوان کرد و گفت: با شوق و ذوق به همراه فرزند و همسرم در صف اخذ رأی حاضر شدیم تا بگوییم ما به عنوان ایرانی نسبت به کشور خود بی تفاوت نیستیم. رأی من و امسال ما می‌تواند تأثیر چشمگیری در هدایت جامعه داشته باشد.

یک رأی اولی که خود را دانشجوی «آی تی» معرفی کرد، گفت: برای اولین بار از اینکه می خواهم رئیس جمهور کشورم را انتخاب کنم خرسند هستم و به آن افتخار می‌کنم.

وی گفت: آمدنم برای حفظ ارزش های انقلاب و ادای تکلیف در فرائض دینی است.

وی درخصوص انتخاب فرد منتخب گفت: سعی کردم فردی را انتخاب کنم که با معیارها و سخنان رهبری منطبق باشد و ضعف ریاست جمهوری های گذشته را نداشته باشد.

وی مناظره ها، فیلم های تبلیغاتی و همایش ها را بی تاثیر در نحوه انتخاب خود ندانست.

حل مشکلات جوانان

یک دختر دانشجوی 18 ساله که خود را دانشجوی رشته عمران معرفی کرد، گفت: دغدغه من برای حضور در پای صندوق رأی حل مشکلات جوانان به خصوص آینده شغلی دانشجویان است.

وی اظهارداشت: حمایت از ایران، حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، دغدغه همه جوانان و تحصیلکردگان کشور است بنابراین تکلیف بر ما وجود دارد که در پای صندوق های رأی حاضر شویم و از همه ظرفیت‌ها بهره بگیریم.

وی درباره اینکه چنانچه نامزد منتخبش نتواند حائز اکثریت آرا شود، گفت: من به فرد منتخب و رأی ملت احترام می گذارم و از کاندیداها می خواهم رئیس جمهور آینده را حمایت کنند.

جوانان و اشتغال آنان محور کاری رئیس جمهور آینده

حسن فاضل 90 ساله کارمند بازنشسته بیمارستان هدف از حضورش در پای صندوق های رأی را اعتقاد به وطن، خاک و عرق میهن دوستانه عنوان کرد و گفت: از رئیس جمهور آینده می‌خواهیم جوانان و اشتغال آنان را محور کاری خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه عمری از وی گذشته و خواسته ای ندارد، افزود: ما جوانان مهندس و لیسانس بیکار زیادی داریم که باید برای آنها فکری شود.

آگاهانه به فرد منتخبم رأی می‌دهم

رایحه رضایی 18 ساله دانشجوی مهندسی پزشکی حضور خود در پای صندوق های رأی را مناظره های کاندیداها از رسانه ملی عنوان کرد و گفت: سعی کردم از طریق سایت ها و رسانه ها عقاید طرفداران کاندیداها و آنها را نیز رصد کنم و آگاهانه به فرد منتخبم رأی دهم.

بهبود وضعیت اقتصادی

خانمی به نام آزادی 61 ساله و خانه دار گفت: من برای آینده فرزندانم اینجا و در پای صندوق رأی حاضر هستم.

وی گفت: بیشتر کسانی که در این صف طولانی ایستاده اند عشق به میهن دارند ولی می‌خواهند که وضعیت اقتصادی برای کشور و جوانانشان بهتر شود.

بسیاری از رأی دهندگان که شرایط جسمی مساعدی نداشتند سعی کرده بودند برای اینکه در صف طولانی شعب اخذ رأی دچار مشکل نشوند با خود صندلی بیاورند. برخی نیز با عصا یا ویلچر در صف انتخابات حضور پیدا کرده بودند.

فاطمه امیری – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها