رضایی در برنامه رویکردها:

باید در اجرای قانون تبعیض قایل نشویم

رضایی در جمع مردم تبریز:

باید قول‌های بی‌عمل پایان یابد

محسن رضایی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دست از منازعات سیاسی بردارید و به جای اینکه به فکر خودتان باشید به مردم برسید.
کد خبر: ۵۷۰۷۳۰
باید قول‌های بی‌عمل پایان یابد

محسن رضایی عصر امروز در جمع هواداران خود در تبریزدر سالن ورزشی ستارخان اظهار کرد: حرف ما این است که چرا دعواهای سیاسی باید در کشور باشد، مردم نباید هزینه کشمکش‌های سیاسی را بپردازند و ما باید اقتصاد کشور را سامان دهیم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به اینکه من خودم را طلبکار مردم نمی‌دانم بلکه بدهکار مردم می‌دانم، گفت: به خاطر همین مورد پا به عرصه سیاست گذاشتم و وقتی می‌بینم که جوانی عزتش به خاطر بیکاری شکسته می‌شود غیرتم اجازه نمی‌دهد که کاری نکنم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: خودتان را برای پیروزی‌های بزرگ آماده کنید من برای پیروزی‌های بزرگ و فتح‌المبین‌های دیگر آمده‌‌ام و هدفم درست کردن زندگی مردم است.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران من را در سه امتحان انقلاب، امنیت و دفاع مقدس آزموده است و امیدوارم در امتحان چهارم یعنی عرصه اقتصادی با انتخاب شما موفق شوم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: عده دیگری هم هستند که  برایشان بیکاری و گرانی مهم نیست، مهم نیست که ارزش پول ملی کشور نزول پیدا کرده است فقط می خواهند در کشور ناامیدی ایجاد کنند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کشمکش‌ها و دعواها باید کنار گذاشته شود، تصریح کرد: مردم هزینه دعواهای سیاسی را متحمل خواهند بود و این ضربه به نظام است.

رضایی خطاب به رقیبان خود عنوان کرد: مسئله ما مردم است، اگر می‌خواهید دعوا کنید بر سر بیکاری و گرانی و...دعوا کنید اگر نه ما دست بوس شما هستیم وقت ملت و نظام را نگیرد.

وی در خصوص آزادی‌های فرهنگی گفت: من کشور را از فضای سیاسی امنیتی به فضای فرهنگی اقتصادی و هنری تبدیل خواهم کرد ما امروز امنیت سیاست و قدرت داریم ولی در بعد فرهنگ و اقتصاد ضعیف هستیم.

رضایی در مورد فرهنگ و زبان اقوام ایرانی گفت: من فرهنگ و زبان‌های قومی را قبول دارم و فرهنگ ایران زمین یک وحدت در حال تکثر بوده و عده‌ای می‌خواهند فرهنگ بومی را در راستای فرهنگ ملی فدا کنند.

وی گفت: من اصل 9 و 15 را در قانون اساسی اجرایی می‌کنم و لازم است زبان‌های مختلف در دانشگاه‌ها تدریس و آموزش داده شود و در دولت من هیچ نگرانی برای آموزش زبان اقوام ایرانی در دانشگاه‌ها نخواهد بود.

رضایی گفت: حرفی را که می‌زنم عمل می‌کنم و دوران شعار دادن در کشور به پایان رسیده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص شعار خود گفت: من یک شعار ساده دارم سلام بر زندگی و این یعنی سلام بر اشتغال، آرامش و آنچه که یک زندگی آرام را برای جوانان شکل می دهد.

وی اشتغال، اخلاق و آرامش در جامعه را از موارد مد نظر و برنامه های خود دانست و گفت: برنامه من یک منظومه است که یک نقطه و هدف دارد و آن بهبود زندگی مردم است.

رضایی درباره برنامه‌اش برای دریاچه ارومیه گفت: در دولت آینده رژیم آبی این دریاچه را تثبیت می‌کنیم تا این دریاچه مهم و تمدن ساز حفظ شود زیرا جزء انفکاک ناپذیر تاریخ ایران اسلامی است و ما به طور جدی این برنامه را پیگیری می‌کنیم.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: من قلب خودم را که مهدی باکری است در میان شما گذاشته‌ام هرچند در تهران هستم.

وی افزود : امروز کشورمان نیاز دارد که بار دیگر شاهد حضور همه شما مردم در صحنه باشد؛ کشور به خیزش دیگری به ویژه با حضور شما آذربایجان‌ها نیاز دارد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با طرح این پرسش که فکر می‌کنید چرا سفر پایانی‌ام را در آذربایجان تنظیم کردم گفت: می‌خواهم مردم غیرتمند آذربایجان را پشتوانه خود بنامم.

رضایی با اشاره به شعار تبلیغاتی اش ( سلام بر زندگی یا ابوالفضل) افزود : وظیفه سقای کربلا سلام بر زندگی بود یعنی آب آوردن برای اهل خیمه و این شعار انتخاباتی ما نیز به این معناست که به فکر رفع مشکلات مردم هستیم.

رضایی گفت: وقتی می‌گوییم آذربایجان باید به ایالت اقتصادی تبدیل شود عده‌ای از تجزیه آن می هراسند اما من می‌گویم با ایالتی شدن آذربایجان وفاداری این مردم به ایران اسلامی بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه چیز برای جهش بزرگ اقتصادی آماده است اضافه کرد : با 20 سال مطالعه در اقتصاد ایران اکنون با دست پر به صحنه آمده ام تا با کمک شما اقتصاد کشور را متحول کنم.

نامزد ریاست جمهوری افزود: شعار ما یا ابوالفضل(ع) است، با توسل به ائمه اطهار(ع) و با ذکر یا ابوالفضل آب را در خیمه ها احیا می‌کنیم.

رضایی خطاب به جوانان نیز گفت: جوانان خودتان را برای فتوحات بزرگ آماده کنید.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها