رضایی در جمع مردم تبریز:

باید قول‌های بی‌عمل پایان یابد

رضایی در ورزشگاه شیرودی:

ارزش پول ملی را ثابت می‌کنیم

محسن رضایی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز دوشنبه در همایش انتخاباتی ورزشگاه شیرودی با تاکید بر اینکه ما نه به دنبال سیاه‌نمایی بلکه به دنبال سیاه‌زدایی هستیم گفت: ما ارزش پول ملی را ثابت خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۷۰۰۴۴
ارزش پول ملی را ثابت می‌کنیم

وی با بیان اینکه جوانان، دختران و پسران ایران اسلامی باید خود را برای فتح‌المبین‌ها و پیروزی‌های شگفت‌انگیز آینده ملت ایران آماده کنند اظهار داشت: ما به کمک شما به دهان مفسدین و استکبار بیرونی می‌زنیم و فقر، گرانی و بیکاری را از کشور دور می‌ریزیم.

رضایی با تاکید بر اینکه ما مرد میدان‌های سخت و سرزمین‌های پرافتخار ایران اسلامی هستیم که آمده‌ایم با کمک ملت ایران و رهبر عزیزمان پیروزی‌های شگفت‌انگیز دیگری را خلق کنیم افزود: عده‌‌ای می‌گویند که ایران دیر یا زود تسلیم می‌شود و گفته‌اند که ما صبر می‌کنیم تا ببینیم چند سال آینده سرنوشت ایران چه می‌شود اما باید بدانند که ملت ایران با قدرت از موانع اقتصادی و فرهنگی عبور کرده و کشوری پیشرفته و تمدن اسلامی را به وجود خواهد آورد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: ما بیکاری و فقر و گرانی را از سر راه جوانان غیرتمند ایران اسلامی کنار می‌زنیم و کسانی که به دنبال شکست ایران هستند کور خوانده‌اند چرا که ایران اهل شکست نیست بلکه اهل تعقل و ایجاد پیروزی‌های بزرگ است.

وی خاطر نشان کرد: ما برای اقتصاد، سیاست خارجی و داخلی برنامه داریم و با اعتماد شما اطمینان را به سیاست اقتصاد و رابطه دولت و مردم بر می‌گردانیم. و اجازه نخواهیم داد کسی به ملت ایران، اقوام ایرانی و مراجع تقلید اهانت کند.

رضایی با تاکید بر اینکه ما به وضع موجود اعتراض داریم اما نه از نوع سیاه‌نمایی بلکه به دنبال سیاه‌زدایی گفت: ما خواب کردن ملت ایران را نیز ظلم می‌دانیم و آمده‌ایم که وضعیت ایران را سروسامان داده، اشتغال را برای جوانان ایجاد کرده بانوان را درآمد‌زا و ارزش پول ملی را ثابت کنیم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها