مالباختگان به پلیس مراجعه کنند

سرقت کارت عابربانک با چسب قطره‌ای + عکس

متهم سابقه‌داری که کارت بانکی افراد بیمار و سالخورده را در مشهد سرقت می‌کرد، از سوی پلیس فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۹۴۱۳
متهم، کارت بانکی افراد بیمار را می‌دزدید

به گزارش جام‌جم، سرهنگ محسن عرفانی، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی در این باره گفت: هفته گذشته مرد سالخورده‌ای با حضور در پلیس فتای استان خراسان‌رضوی، از سرقت یک میلیون و 400 هزار تومان پول از حساب بانکی‌اش خبر داد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، وی هنگام برداشت پول از یک دستگاه خودپرداز، ناگهان حالش بد شده و پس از دقایقی در یک مغازه در همان حوالی در حالی به هوش آمده که متوجه شد کارت بانکی‌اش به سرقت رفته است.

عرفانی یادآور شد: شاکی پس از مراجعه به بانک برای اطلاع دادن موضوع سرقت کارت بانکی‌اش، متوجه شده یک میلیون و 400 هزار تومان از حسابش برداشت و با بخشی از آن کارت شارژ تلفن همراه خریده شده است.

بخشی از پول‌ها نیز ابتدا به چند حساب واریز و سپس از دو خود پرداز برداشت و بقیه آن نیز به حساب چند مغازه‌دار واریز شده است.

دستگیری متهم

وی خاطرنشان کرد: با شروع تحقیقات پلیس فتا در این ارتباط، سارق پول شاکی شناسایی و دستگیر شد.

عرفانی عنوان کرد: با انتقال متهم به پلیس فتا، در بررسی سوابق وی معلوم شد، او یک متهم سابقه‌دار بوده و پنج بار به اتهام دزدی روانه زندان شده است.

در ادامه تحقیقات، متهم اعتراف کرد با شناسایی افراد بیمار و سالخورده کنار دستگاه‌های خودپرداز، کارت بانکی آنها را سرقت و با انتقال بخشی از پول‌ها به حساب دیگران، آن را برداشت یا از مغازه‌ها خرید ‌کرده است.

بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایمش و کشف پول‌های مسروقه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
mogtaba
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
۰
۰
مگه رمز نداشته كه هر كاری دلش خواسته كرده...حالا از عابر پول برداشته دیگه چطوری از مغازه خرید كرده؟؟؟؟!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها