رضایی در برنامه انتخاب شما:

بیکاری، عزت جوانان ما را خرد کرده است

محسن رضایی در گرگان:

کویر را به بهشت تبدیل می‎کنم

محسن رضایی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به همت جوانان با استعداد ایرانی کویر را تبدیل به بهشت می‌کنم.
کد خبر: ۵۶۸۳۱۲
کویر را به بهشت تبدیل می‎کنم

محسن رضایی عصر امروز در میان استقبال پرشور مردم استان گلستان اظهار داشت: برخی به بنده گفتند آقای رضایی شما برنامه‎های خوبی دارید و چیزهای رویایی می‎گویید چه ضمانتی برای آن وجود دارد که در جواب گفتم ضمانتش این است که من حاضرم تمام این مناطق سرسبز، معادن، نفت را بدهم، فقط جوانان ایران را به دست من بدهند آنوقت کویر را به بهشت تبدیل می‎کنم.

وی تصریح کرد: خدا را شاهد می‎گیرم کسی نمی‎داند در دل جوانان ایران چه گنج عظیمی و انرژی بزرگی نهفته است، ما جوانان با استعداد، غیرتمند، تحصیلکرده و باشعوری داریم که اگر آنان را وارد صحنه کنیم نشان خواهند داد که ایران با این همه منابع، نفت و گاز می‎تواند به ثروتمندترین کشور منطقه تبدیل شود و بر بالای برج منطقه خاورمیانه قرار بگیرد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه ضمانت اجرایی بنده همین جوانان هستند، خاطرنشان کرد: تا به حال دو بار در زندگی خودم، جوانان را امتحان کردم یکی در حوادث انقلاب 1357 در حالی که 17 سال بیشتر سن نداشتم و ساواک مرا دستگیر کرد در حالی که هنوز دبیرستان را تمام نکرده بودم و اولین فشارهای سنگین سیاسی را پشت‎سر گذاشتم.

رضایی افزود: بزرگان سیاسی آنجا بودند و می‎گفتند که 40 یا 50 سال دیگر رژیم شاه پابرجاست اما بنده گفتم اینطور نیست، تعجب کردند و دیدیم که رژیم شاه خیلی زود سقوط کرد، اینها به خاطر حضور  جوانانی است که پشت‎سر امام حرکت کردند و سراسر ایران اسلامی با فریاد الله‎اکبر پر از فتح و پیروزی شد.

وی دومین ضمانت اجرایی جوانان را حضور در دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: در دفاع‎مقدس پنج استان ایران را گرفتند و بنده لباس سیاست را درآوردم و لباس رزم را به دستور امام (ره) بر تن کردم در حالی که 27 سال بیشتر سن نداشتم و وسط میدان رفتم آن دوران همه سرمایه‎های ایران جوانان بودند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مردمسالاری یک جاده دوطرفه است، اذعان کرد: دولتمردان ایران نباید فکر کنند که جاده یکطرفه است، نباید فکر کنند که مردم برای رای دادن، راهپیمایی و تایید کردن خوب هستند، اما جایی که نوبت به مردم می‎رسد و مسئولان باید پاسخگو باشند و به وعده‎هایشان عمل کنند، می‎بینیم که یا جاده بسته است و یا جاده باریک است.

رضایی با تاکید بر اینکه از مهمترین وظایفی که بر عهده دارم این است که رابطه دولت با مردم را درست کنم و افزود: این رابطه باید واقعا دوطرفه باشد همان طور که مردم در انتخابات، راهپیمایی‎ها، دفاع از نظام و وطن‎شان کم نمی‎گذارند با همان رویکرد نیز مسئولان باید عمل کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان باید با تمام قدرت و توان‎شان حتی اگر خودشان توان ندارند از دیگران کمک بگیرند و با کمک کارشناسان، مشکلات مردم را حل کنند و نگویند چون مردم به ما رای دادند پس ما دارای ویژگی خاصی بودیم و مردم ما را کشف کردند و هرچه ما بگوییم مردم باید عمل کنند و یا هرکاری کردیم کفایت می‎کند که البته نباید اینطور باشد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مسئولان نظام اسلامی اظهار داشت: درست است که مردم شما را کشف و انتخاب می‎کنند اما وقتی شما نیز به قدرت رسیدید باید پاسخگو باشید و به وعده‎هایی که می‎دهید عمل کنید.

رضایی بیان داشت: ما غصه چه چیزی را داریم که برخی‎ها زانوی غم بغل گرفتند و می‎گویند نمی‎شود گرانی‎ها  و بیکاری را در جامعه حل کرد، به فضل پروردگار در سالهای آینده و امسال خواهیم دید که چگونه اژدهای گرانی و بیکاری را در دست خواهیم گرفت و آن را مهار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه با شیوه اداری و مدیریتی نمی‎توان مشکلات کشور را حل کرد، افزود: معلوم است که نمی‎توان با شیوه اداری، وضع گرانی و بیکاری را حل کرد، ما می‎خواهیم همین وضع را تغییر دهیم و در ابتدا رابطه دولت و مردم را دوباره تعریف کنیم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در مردمسالاری دینی، هم مشارکت مردم و هم پاسخگویی مسئولان وجود دارد، اذعان کرد: در حوزه‎های اقتصادی و فرهنگی نیز باید همین کار را کنیم و آن را به دست مردم بسپاریم.

رضایی اضافه کرد: در حوزه‎های اقتصادی و فرهنگی، دولت باید حمایت، هدایت و نظارت داشته باشد، اگر نظارت‎های دولت بود 3 هزار میلیارد و فسادهایی چون پارتی‎بازی و رشوه‎خواری در این مملکت شکل نمی‎گرفت.  

وی بیان داشت: اگر نظم، انضباط و اقتدار باشد و حضور دولتمردان و نظارت حاکم باشد شاهد مفاسد اقتصادی در کشور نخواهیم بود، ما حرفمان این است که دولت باید وظایف خودش را انجام دهد و از مردم حمایت و پشتیبانی کند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه همه ما با یکدیگر عضو بزرگ خانواده جمهوری اسلامی هستیم، در خصوص وقفه چند ساعته خود به گلستان خاطرنشان کرد: در مسیر که می‎آمدیم در وسط راه هواپیما نقص فنی پیدا کرد و به فرودگاه مهرآباد برگشتیم دوستان گفتند چه کنیم، بنده نیز گفتم قلب من در گلستان می‎تپد و در مهرآباد نمی‎توانم بمانم.

رضایی با بیان اینکه همه جای ایران گلستان نیست و گلستان هم ایران است، تاکید کرد: رادار هواپیما دچار نقص فنی شده بود که پس از حدود نیم ساعت مسئله حل شد تا خوشبختانه به وعده‎ای که به مردم گلستان دادم هرچند با تاخیر عمل کنم.

محسن رضایی امروز در جمع بیش از یک‌هزار نفری مردم گلستان جنب هتل باباطاهر شهرستان گرگان مورد استقبال قرار گرفت.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها