رئیس اتحادیه کشوری نمایشگاه‌داران اتومبیل گفت: کلیات طرح ثبت معاملات خودرو در کمیسیون هیات عالی نظارت به تصویب رسید و به تمامی نمایشگاه‌د‌اران مورد تائید برچسب «نمایشگاه‌دار مورد اعتماد شما» اعطا می‌شود.
کد خبر: ۵۶۶۵۷۴

حسن زمانی‌افشار در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: نصب این برچسب در نمایشگاه اتومبیل نشانه انجام معاملات رسمی و قانونی در واحد صنفی مربوط خواهد بود.

وی ادامه داد: از این پس تمامی نمایشگاه‌داران خودرو ملزم به ثبت‌نام در این سامانه، دریافت برچسب «نمایشگاه‌دار مورد اعتماد شما» ثبت قرارداد و صدور کد رهگیری هستند.

رئیس اتحادیه کشوری صنف فروشندگان و نمایشگاه‌داران اتومبیل گفت: این سامانه شرایطی را فراهم خواهد کرد که کلاهبرداران و سوءاستفاده‌کنندگان دیگر جایگاهی در بازار معاملات خودرو نداشته باشند و معاملات حوزه خودرو به صورت رسمی صورت گیرد.

وی افزود: یکسان‌سازی فرآیند انجام معاملات خودرو، بالا بردن ضریب امنیت معاملات، استانداردسازی فعالیت واحدهای صنفی، جلوگیری از تخلفات و فروش یک خودرو به چند نفر، شفاف‌سازی اطلاعات خودرو و متعاملین، حفظ حق و حقوق اعضای دارای پروانه کسب و حذف قولنامه‌های دستی و سلیقه‌ای و متحدالشکل شدن آنها از جمله مزایای این طرح است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها