2 مرد متهم، رانندگان را کتک زده و از آنها باج‌خواهی می‌کردند

باند زنان اغفالگر متلاشی شد

دو مرد و چهار زن که با تشکیل باندی در شهرستان ملارد، مردان را اغفال و با تهیه فیلم و عکس از آنها اخاذی می‌کردند، از سوی پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۶۶۵۶۵

به گزارش جام‌جم، محسن صفری، فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در غرب استان تهران در این باره گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی علیه دو مرد و چهار زن به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، روز حادثه زن جوانی سوار خودرویش شده و در پی دوستی با این زن به خانه او در منطقه سرآسیاب رفته است. پس از دقایقی حضور در خانه او، ناگهان دو مرد چاقو به دست همراه سه زن دیگر از یکی از اتاق‌ها خارج و به او حمله‌ور شده و بشدت کتکش زده‌اند.

رها کردن شاکی با دست و پای بسته در بیابان

صفری افزود: در ادامه مشخص شد دو مرد خشن با ادعای این که زن جوان، خواهرشان است، به زور پول و اموال مرد راننده را گرفته و با تهیه فیلم و عکس از او تهدیدش کرده‌اند در صورت پرداخت نکردن، پول بیشتر به آنها تصاویر را برای خانواده‌اش می‌فرستند. سپس دست و پایش را بسته و او را در بیابان کنار خودرویش رها می‌کنند.

وی گفت: با طرح این شکایت و چهره‌نگاری رایانه‌ای از اعضای این باند، آنها تحت تعقیب قرار گرفتند.

با شروع تحقیقات، افراد دیگری هم با حضور در مرکز پلیس ملارد شکایت کردند در دام یک زن و اعضای باند وی گرفتار شده‌اند.

صفری یادآور شد: در تحقیق از این افراد مشخص شد متهمان فراری از آنها نیزفیلم و عکس تهیه کرده‌اند.

دستگیری 6 متهم

جستجوی ماموران ادامه یافت تا سرانجام روز‌های پایانی هفته گذشته مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و چهار زن و دو مرد در این ارتباط دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملارد خاطرنشان کرد: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، به اغفال مردان و سرقت و اخاذی از آنها اعتراف کردند.

اعتراف متهمان به تهیه فیلم سیاه از مالباخته‌ها

در تحقیق از متهمان معلوم شد ابتدا یکی از زنان اعضای باند با پوشش آراسته سوار خودروهای مدل بالا شده و رانندگان را به خانه‌شان دعوت می‌کرده دقایقی بعد اعضای دیگر باند شامل دو مرد و سه زن از اتاقی خارج شده و یکی از آنها مدعی می‌شود زن جوان خواهر یا همسرش است و به این ترتیب او را کتک زده و اموالشان از قبیل پول، طلا، گوشی تلفن همراه، چک و کارت بانکی‌ را سرقت و با تهیه فیلم و عکس از این مردان اخاذی می‌کردند.

صفری افزود: در ادامه مشخص شد اعضای این باند در برخی سرقت‌هایشان نیز رانندگان را تعقیب و با متوقف کردن خودروهایشان اموالشان را می‌دزدیدند.

بنابراین گزارش با اعتراف اعضای این باند به سرقت و اخاذی از مردان ، برای آنها قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها