وزیر دفاع در جمع خبرنگاران:

در سال حماسه، «پهپاد حماسه» به میدان آمد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه در «سال حماسه»، «پهپاد حماسه» نیز به میدان آمد، گفت: این محصول آخرین دستاورد از هواپیمای بدون سرنشین است.
کد خبر: ۵۶۱۲۹۰
در سال حماسه، «پهپاد حماسه» به میدان آمد

سرتیپ پاسدار «احمد وحیدی» شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در مراسم رونمایی از پهپاد حماسه افزود: این پهپاد ساخت سازمان هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

وی افزود: این پهپاد قادر است اهداف شناسایی، مراقبت و حمله را با هم انجام دهد.این پهپاد می تواند به انواع راکت ها و موشک های مورد نظر مجهز شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهارداشت:این پهپاد هم به لحاظ دید راداری و دید اپتیکی و همچنین مدت ماندگاری در هوا می تواند یک توان جدید ارزشمند را به صنعت دفاعی کشور بیافزاید .

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره همانطور که رهبری فرمودند حماسه آفرین هستند و آماده اند در همه حوزه ها مخصوصا حوزه دفاع از کیان اسلامی و مقابله با دشمن، حماسه بیافریند.

سردار سرتیپ وحیدی روز پنجشنبه در کنگره سه وزیر شهید و فرماندهی مهندسی جنگ و هزار شهید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز گفت: فرهنگ شهادت خالصانه ترین عشق و کارآمدترین استراتژی و شهدا میزان و معیاری هستند که دیگران با آن سنجیده می شوند.

وحیدی، فرهنگ شهادت را یک فرهنگی ملی عنوان کرد و گفت: به همین دلیل است که و ما می توانیم از آن به عنوان سلاحی بازدارنده در مقابل دشمنان استفاده کنیم.

وزیر دفاع از فرهنگ شهادت به عنوان نقطه قوت و عزت ملت ایران یاد کرد و گفت: با فرهنگ شهادت توطئه های دشمنان از بین می رود و در این بین عده ای سعی دارند که فرهنگ شهادت را از حوزه ملی خارج کنند و این بزرگترین جنگ نرم دشمن است و ملت بزرگ ایران هرگز اجازه نخواهد داد فرهنگ شهادت که برترین حوزه هاست، به حاشیه رانده شود. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی شیخی(همدان)
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
۰
۰
تا كور شود هر آنكه نتواند دید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نیازمندی ها